site stats

duminică, 26 iunie 2011

PREDICA DE DUMINICA












Nu am mai postat de cateva saptamani la rubrica aceasta... Vina mea... Nu am nici o scuza... Astazi voi fi foarte scurt. Psalmul 1. Vorbeste de la sine. Asa ar trebui sa gandim cu totii. Din nefericire insa lumea este cu susul in jos... Poate ca de aceea a ajuns un tanar penticostal sa fie idol si "The King"... Elvis Presley nu si-a uitat niciodata radacinile... De aceea Am pus la final "Amazing Grace" cantata de vocea sa cu inflexiunile acelea unice...


1. Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor rai, nu se opreste pe calea celor pacatosi si nu se asaza pe scaunul celor batjocoritori!

2. Ci isi gaseste placerea in Legea Domnului, si zi si noapte cugeta la Legea Lui!

3. El este ca un pom sadit langa un izvor de apa, care isi da rodul la vremea lui si ale carui frunze nu se vestejesc: tot ce incepe, duce la bun sfarsit.

4. Nu tot asa este cu cei rai: ci ei sunt ca pleava pe care o spulbera vantul.

5. De aceea cei rai nu pot tine capul sus in ziua judecatii, nici pacatosii in adunarea celor neprihaniti.

6. Caci Domnul cunoaste calea celor neprihaniti, dar calea pacatosilor duce la pieire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: