site stats

luni, 11 iulie 2011

RUTINA...

O dimineata ca toate celelalte... Incet-incet incep sa intru in rutina... Si eu urasc rutina... Asta inseamna ca in curand o sa incep sa tanjesc sa schimb ceva... Pentru unii rutina este relaxare... Inseamna siguranta. Pentru mine rutina este cuvantul sinonim cu... plictiseala. Altii ii spun liniste. Sunt linistit si asta ma nelinisteste. Nu cunosc bine sentimentul.

Am incercat pe parcursul vietii din rasputeri sa schimb agitatia accea asemanatoare cu miscarea browniana la mine... Am schimbat locuri, m-am sucit, m-am invartit si nimic... Insa un lucru bun tot a iesit din toate acestea: am intalnit oameni multi, am cunoscut moduri de a gandi si actiona diverse, unele chiar complet diferite de modul in care am fost educat...

Gandurile mele bolboresc aiurea acum... Se afla inca in clabuceala trezirii de dimineata... Scriu pentru ca trebuie sa scriu... Desi nu am nimic important a spune... Caci ceea ce as vrea sa spunva suna ca o placa de patefon stricata, zgaraind urechile si mai mult stricand decat facand bine... "Repetitio mater studiorum" spuneau latinii... Insa daca as mai scrie ceva despre ilustrii nostrii politicieni in urmatoarele cateva zile cred ca as depasi nivelul repetabilitatii suportabile si mai mult as strica...

Sunt prea linistit acum ca sa refulez... Probabil ca in curand, o intamplare neprevazuta omeneste dar programata cosmic, imi va alimenta dorinta de a scrie sa scriu... Stiu ca linistea aceasta nu este aici ca permanenta... Este ciclica treaba... Cand esti linistit ceva este pe cale sa se intample... Ceva care iti va transforma linistea in febrilitate... Si, cine stie, poate ma vor napadi idei noi...

O saptaman frumoasa si linistita tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: