site stats

sâmbătă, 27 august 2011

15 MINUTE...

In seara aceasta am intrebat doi pusti englezi care este artistul lor favorit, vorbind despre muzica... Unul dintre ei a raspuns: "Adele"... Mama copilului a inceput sa imi explice imediat ca este o cantareata binecunoscuta in Marea Britanie si ca are o voce grava... Le-am promis ca o sa o caut pe You Tube... Adele este in voga acum in Marea Britanie si inca 17 tari... Sa vedem pana unde va ajunge...

Cateva lucruri mi-au atras atentia la ea... Inainte de toate nu are formatul fizic la care te-ai astepta de la o vedeta de sex feminin, ceea ce inseamna ca la ea acasa. spre deosebire de Romania, in media, se pune accent pe calitatea prestatiei artistice si nu de alt gen...

In al doilea rand m-a uluit modul in care simte muzica... Intreg corpul tine ritmul: gatul se misca in contratimp cu soldurile, iar umerii fac si ei parte din ecuatie... Se pare ca la Adele fiecare celula a corpului are sensibilitati muzicale...

Odata cu Adele nu pot sa nu remarc faptul ca in muzica pop isi face din ce in ce mai puternic simtita chitara acustica, un instrument ce exprima mai multa sensibilitate... Am sesizat aceasta odata cu aparitia meteorica a celor de la Boyce Avenue... (Nu inteleg ce s-a intamplat cu cei de la Boyce Avenue, dar am senzatia ca in occident a luat nastere un soi de aversiune fata de modul in care vor casele de productie sa "ambaleze" arta si artistul pentra a le vinde). De final citez un comentariu de la una din postarile cu Adele de pe You Tube: "Finally, a pop singer whose voice OBVIOUSLY doesn`t have to be fixed by studio magic"...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: