site stats

duminică, 4 septembrie 2011

15 MINUTE...

Sambata a fost ieri si am uitat ca sambata este ziua muzicii pentru blogul asta si asa plin de amaraciuni... Ii multumesc insa lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat gandul sa imi arunc toate frustrarile, temerile si nesiguranta aici, la un loc cu speranta ce dainuieste in mine alimentata de idealismul si dorinta de a ramane un naiv, ca sa pot trece mai usor peste uraciunile facute de oameni... Azi insa este si o zi de bucurie pentru cineva...

Astazi am vazut un film... Se numeste "Flipped"... O comedie romantica despre inceputul "razboiului" dintre sexe si trecerea in adolescenta... Insa coloana sonora a filmului m-a facut sa ma reindragostesc de armonia vocala dintre doi frati, armonie ce o consider a fi perfecta... Astazi cand muzica are atatea ramuri agresive, muzica lor ni se pare cel mult duioasa, insa la vremea cand au fost scrise, textele aproape ca erau considerate a fi strigatoare la cer...

Si uite asa, mi-am amintit ca o trupa celebra in anii `80, A-ha, a preluat una dintre piesele fratilor Everly caci despre ei este vorba... Asadar piese cu si de The Everly Brothers... Le dedic unor prieteni care astazi, 4 Septembrie, se casatoresc. Casa de piatra pentru Alin si Briggi... Imi pare nespus de rau ca azi nu sunt la Timisoara, dar sunt acolo intr-un cu totul alt fel...









Un comentariu:

  1. Daca vorbesti despre amaraciune, inseamna ca nu esti un idealist perfect.Ti-as povesti eu despre cum e sa iti construiesti o lume ideala si sa traiesti in ea.Dar esti un bun crestin si stii si care sunt adevaratele valori, si ce inseamna desertaciune.
    Sa fie intr-un ceas bun pentru prietenii tai.

    O "voce".

    RăspundețiȘtergere

Eu cred ca: