site stats

sâmbătă, 17 septembrie 2011

DECLARATIE DE RAZBOI: CENZURATI NESIMTIREA!











Este important acum ca romanii ce au iesit de sub influenta nefasta a atacului salbatic din media controlata de USL sa fie uniti si sa vorbeasca aceeasi limba. Este de asemenea important sa i se reteze dreptul de a vorbi oricarui individ care inca mai sustine USL, dupa ce i s-a argumentat logic si i s-au prezentat date si fapte care arata fara putinta de tagada ca USL, alcatuit din nerusinata copulatie a celor care au instaurat in 1989 sistemul de jaf sistematizat ca o suprema manifestare de dispret la adresa romanilor...

Experienta mea spune ca aceia care refuza sa vada realitatea au un interes personal sau sunt incapabil sa realizeze consecintele faptelor lor pe viitor. Ca sunt cu sau fara voia lor tradatori ai vointei generale romanesti de aliniere la valorile occidentale si la alianta cu Uniunea Europeana si SUA, este o problema neinteresanta. Ei trebuiesc eliminati din grupurile sociale chirurgical, fara mila, precum cancerul...

USL si sustinatorii sai sunt partea bolnava a natiunii romane... Sunt o infectie ce trebuie pe rand controlata si eradicata din viata politico-sociala a Romaniei. Din Romania au plecat agenti ai Kremlinului peste tot in lume, si in Europa si in Asia dar mai ales in America... Imi pot doar inchipui ce fac acolo cu pregatirea pe care o au...

Inainte de toate culeg informatii despre diaspora si despre evenimentele politice din Statel Unite... Apoi, intrucat diaspora este cel mai inversunat dusman al USL si lider de opinie in Romania intrucat din afara problemele se vad mult mai clar, vor incerca schimbarea opiniei generale din diaspora, sau, prezentandu-se ei insisi ca fiind din diapsora vor trimite mesaje catre tara astfel incat sa dea senzatia ca romanii din America ar putea sutine USL, ceea ce desigur nu se va intampla in viata aceasta...

Toti aceia care se afla in indoiala sau seamana indoiala cum ca ar USL nu ar fi chiar atat de nocivi trebuiesc neutralizati. Nu le dati dreptul la cuvant. Repeziti-i. Ostracizati-i. Cenzurati-i. O merita. Este o cenzura pozitiva, sanatoasa. Inspre insanatosirea natiunii romane. Chiar daca este vorba de prieteni din copilarie de parinti sau de rude nu dati inapoi, pentru ca tupeul se foloseste de bunul vostru simt.

Declar acum asa cum am mai si spus-o de altfel, ca nu acord nici unui prieten si nicicarei cunostinte dreptul de a-mi insulta inteligenta, spunandu-mi ca tot ceea ce am vazut cu ochii mei si am invatat din 1989 incoace despre Iliescu, gasca sa si urmasii lor nu este adevarat.

De aceea prefer nu sa ma inchid intr-un turn de fildes ciu sa imi selectez porietenii si colaboratorii in functie de idealurile comune pe care le avem. Nu de alta dar asa este normal. Nu vreau sa fiu prieten cu toata lumea. Nu ma intereseaza pentru ca nu acesta este lucrul important. Important este sa fii prieten cu oameni adevarati. Cu fiinte rationale, ce raspund la stimulul logic si care, mai presus de toate, au o constiinta.

De aceea am hotarat:

CENZUREZ ORICE INCERCARE DE MANIPULARE SI ORICE INDIVID CARE SUSTINE USL SAU ARUNCA IDEI ANTI-OCCIDENTALE INTRU SUSTINEREA CU NERUSINARE A IDEILOR REVANSARDE MANUFACTURATE LA KREMLIN SI A USL-ULUI FONDAT PE CRIMA, JAF SI ANTI-ROMANISM, CALUL TROIAN AL KREMLINULUI IN ROMANIA!

Este o cenzura pozitiva si mi se pare ca romanul are o buna vorba ce m-a si inspirat de altfel: cui pe cui se scoate. Adica trebuie sa ii bati pe cei vanduti rusilor cu armele lor! Vanati-i si bagati-i la izolare. Sunt usor de identificat dupa atitudinea insolenta cu care demonteaza toate valorile romanesti, iar rezultatele actiunilor lor mereu implica faptul ca USL ar fi ok sau ca America este bau-bau. Izolati-i si eliminati-i din viata voastra sociala. Nu faceti nici un rau. Dimpotriva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: