site stats

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

15 MINUTE...

Muzica poate exprima senzatii in mii de moduri... Ieri a fost vineri. Si nu a fost una din cele mai bune zile ale mele. Am fost norocos pentru ca se afla langa mine o persoana foarte draga si astfel ziua de vineri a devenit suportabila. Pana la urma am reusit sa zambesc. La inceput a fost o grimasa. Dar am fost afectat de toate si astfel iata, la ora sase dimineata a zilei urmatoare scriu despre asta...

Probabil pentru ca era vorba de o zi de vineri mi-a venit in minte "Friday I`m In Love" a celor de la The Cure. A mai trebuit sa gasesc inca trei piese care sa reprezinte senzatiile mixte ce ma incearca inca. De obicei sunt relaxat, insa incordarea zilei de ieri nu a plecat inca... Asa ca incerc sa ma restabilizez prin terapia oferita de inlatuirea notelor muzicale... Amintindu-mi de cei de la Yes am realizat ca acel comentariu la piesa "Owner Of A Lonely Heart" este adevarat: odata ca niciodata exista muzica. Acum exista o industrie as spune eu in completare... Prea rar apar nume puternice care sa schimbe modul nostru de a gandi...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: