site stats

miercuri, 9 noiembrie 2011

SENSIBILITATI










Oamenii pe care ii iubesti iti vor provoca intotdeauna bucuriile si durerile cele mai mari. Tocmai fiindca ii iubesti. Un strain nu te poate face nici sa razi nici sa plangi. Fiindca actiunile strainilor nu sunt la fel de importante pentru tine precum ale celor apropiati sufletului nostru...

Exact din acest motiv mi-ar place uneori sa imi pot extirpa sufletul si sa il grefez la loc oricand imi doresc sau mai bine zis oricand am nevoie de acest lucru. Nu-mi place sa recunosc faptul ca sunt un individ sensibil la stimulii mediului inconjurator. Cea mai mica perturbatie in implinirea asteptarilor si inchipuirilor ce le am despre cei din jur ma agaseaza cumplit si imi provoaca stari dureroase ce le resimt aproape fizic.

Am aflat de curand de ce am fugit mereu de responsabilitatea unei familii. Am aflat ca de fapt nu fugeam de responsabilitate in sine, ci de ingrijorarile pe care mi le provoaca clipa de clipa si ceas de ceas dorinta de a-i sti pe cei la care tin in siguranta absoluta.

Zilele acestea am aflat ce poti simti atunci cand ai o responsabilitate fata de cineva, chiar daca persoana in cauza este trecuta de varsta adolescentei si stie ce are de facut in viata. Nu vreau sa imi inchipui ce as simti fata de copiii mei. As fi o pacoste probabil pentru ei. Si pentru mine.

Cine stie? Poate ca tocmai datorita faptului ca nu am avut astfel de responsabilitati nu stiu cum sa le fac fata. Poate ca supra-reactionez atunci cand nu ar fi cazul... Ceea ce stiu insa cu siguranta este ca nu vreau sa mai simt niciodata golurile in stomac si sangele pulsandu-mi in vene cu asprime, umflat parca brusc...

Oamenii pe care ii iubesti iti vor provoca intotdeauna bucuriile si durerile cele mai mari. Tocmai fiindca ii iubesti. Un strain nu te poate face nici sa razi nici sa plangi. Fiindca actiunile straionilor nu sunt la fel de importante pentru tine precum ale celor apropiati sufletului nostru...

Exact din acest motiv mi-ar place uneori sa imi pot extirpa sufletul si sa il grefez la loc oricand imi doresc sau mai bine zis oricand am nevoie de acest lucru. Ca sa ma pot bucura de bucurii si sa ma pot lipsi de in grijorari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: