site stats

marți, 13 decembrie 2011

ENERVANT DE CALM...















Sunt linistit... Intr-o cafenea din Los Cristianos (ce asemanare in nume, ca sa nu mai pun si faptul ca se afla langa Las Americas), la o ora atat de matinala aici, precum este ora opt si ceva trecute fix, prea putini se agita in jurul meu si asta ma ajuta sa stau in fata monitorului si sa intru in "screen-saver mode"... O cafea sta langa mine iar eu am decis sa scriu cate ceva... Cand nu ai nimic de zis zicea cineva, scrie despre asta...

Incepe sa mi se faca iar dor de o schimbare... O schimbare a locului... Insa de acum, aceasta nu este posibila cel putin pentru inca un an sau poate chiar si mai bine... JObul nou nu va produce bani pana la sfarsitul lui februarie, iar cel vechi este de intretinere...

Stand si analizand la rece, pentru cei care gandesc ca strainatatea este doar lapte si miere, trebuie sa spun ca recent am facut o analiza a primului meu an si patru luni petrecute aici si am putut identifica plusurile si minusurile... Exista minusuri? Exista, desigur...

Inainte de toate in primul an esti handicapat din punct de vedere social... Asta inseamna ca trebuie sa fi atent cum si ce cunostinte iti selectezi, trebuie sa fi atent la ce interese au cei din jur in ceea ce te priveste, si in plus va trebui sa faci compromisuri, mai ales pentru gasirea primului loc de munca...

Daca nu stii limba locului, brusc acest handicap devine unul si mai grav, pentru ca vei putea fi identificat foarte usor ca fiind strain si vei fi intrebat de unde esti... Nu am avut niciodata probleme in a spune ca sunt roman si nici nu voi avea vreodata, insa cand pe fata interlocutorului apare cate un rictus, te apuca pandaliile...

Dupa ce trece primul an insa, toate acestea incep sa se schimbe... Incepi sa fi creditat cu incredere, daca o meriti desigur... Si asta incepe sa aduca ultimativ si beneficii... Cei din jur incep sa te cunoasca pe tine, tu incepi sa ii cunosti pe cei din jur,,, Comunicarea este deja mai facila si astfel incep sa se deschida usi...

despre minusuri nu am de gand sa vorbesc astazi... Sunt o persoana pozitiva in general... Asa ca minusurile le scot in evidenta doar daca ma agreseaza peste limita normala ce o accept... Asa ca toate lucrurile merg catre bine... Problmea mea este insa lipsa provocarii... De obicei cand lucrurile incep sa mearga eu unul caut sa schimb ceva...

Imi plac provocarile... Ma stimuleaza... Ma baga in priza... Imi dau energie... Cu toate acestea sunt o creatura a obisnuintei si urasc schimbarile... Ciudat... Abia acum am realizat acest lucru... Simt nevoia sa ma mut din apartamentul in care locuiesc, dar nu vreau sa renunt la a vedea oceanul din terasa si vulcanul la iesirea pe usa...

In plus, asa cum am mai spus, am un plan... Si ca sa il pot duce la buna finalitate nu prea am marja de eroare si nici spatiu de manevra, asa ca nu imi pot permite multe luxuri... Vedem ce va fi... Pentru moment ma bucur de ziua ce tocmai incepe sperand ca si voi sunteti in aceeasi stare de agregare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: