site stats

marți, 6 decembrie 2011

NU IMI CER SCUZE

Nu imi cer scuze
Pentru ca vorbesc
Sapte dintre limbile
Ce se vorbesc pe Terra...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am citit
Atat de multe carti
Despre atat de multe lucruri...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca eu cred
In existenta
Lui Dumnezeu...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am primit
In dar
Cantecul...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am vazut
Un decembrie
Insangerat...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am fost martor
In balconul
Universitatii din Piata...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am creat
Si lucruri
Materiale...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am iubit
Cinstea si
Sclipirea inteligentei...

***
Nu imi cer scuze
Pentru ca am urat
Nedreptatea,
Lacomia si prostia...

***
Dar am
Pretentia
Ca toti aceia
Care contesta
Cele de mai sus.

***
Sa isi ceara
Scuze...
Pentru ca
Aptitudini
Realizari
Si
Cunostinte acumulate
Puse
La un loc
Impreuna
Definesc
Viata mea...
Ma definesc
Pe mine
Ca individ...

***
Si nimeni
Niciodata
Nu poate
Si nu are
Dreptul
Sa anuleze
Nimic
Din toate acestea...

***
Nu imi cer scuze
Doar
Pentru ca
Un altul
Sa se simta
Mai bine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: