site stats

luni, 2 ianuarie 2012

REVELION 2012













Daca este sa ne luam dupa folclor atunci anul 2012 va fi un an excelent pentru mine, in ciuda tuturor profetiilor aocaliptice. In plus si eu sunt de un optimism si un pozitivism incurabil, si, daca pun la socoteala faptul ca am avut parte de un revelion asa cum de multa vreme nu am avut, este clar ca nu ma pot astepta decat lucruri bune pentru 2012...

Dar mie nu mi se pot intampla lucruri bune decat daca si celor din jur li se intampla tot lucruri pozitive... Asa ca prin deductie logic fortata, presupun ca si boieri dumneavoastra ati avut parte de o petrecere de An Nou reusita si ca anul in care tocmai am intrat va va aduce numai lucruri bune...

Am primit doar o fotografie, si aceea putin indecenta... Are si o istorie mica limba scoasa... Mi se parea ca palaria va fi nepotrivita si am incercat sa compensez cu o grimasa menita sa provoace un zambet... Ca reusesc sau nu sa va fac sa zambiti asta ramane de vazut...

In acest an, la fel ca si in ultimii ani de altfel am cantat... Insa a fost a prima oara cand am cantat singur, fara a avea pe cineva alaturi... Am cantat cu negative, ca si Anna Lesko... Cumva lucrul acesta imi displace, dar publicul ce l-am avut m-a facut sa uit de acest lucru... Au fost extraordinari si sper ca voi primi fotografii si filmari din momentele inedite, precum a fost acela in care unul dintrte meseni, imbrecat EXACT precum Freddy Merucry in viedoclipul piesei "Ï want To Break Free" a mai condimentat si el atomsfera si asa extrem de fierbinte...

Pana la miezul noptii am cantat... Dupa miezul noptii m-am alaturat prietenilor si cunoscutilor, la cativa pasi mai incolo pentru a sarbatori... Am mai cantat, am mai ras, am facut fotografii... Si am inceput noul an cu bucurie. Nu a fost gram de tristete, nu a existat nici un gand de regret... Totul merge inainte!

La multi ani 2012!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: