site stats

sâmbătă, 25 februarie 2012

15 MINUTE...

Undeva, in primii doi ani de liceu, primit de la rudele mamei din ceea ce pe atiunci inca exista si se numea Yugoslavia, aveam pe peretele din camera mea un poster imens cu Duran Duran... A fost cel mai mare poster pe care l-am avut vreodata. Asta este sigur. Si cum generatia mea a avut din plin parte de anii '80, mi-am amintit de o discutie ce am avut de curand cu un prieten care a vizitat de curand insula impreuna cu familia... Si mi-a amintit de o paralela care astazi mi se pare curioasa, pe care am facut-o impreuna candva intre Duran Duran si cei de la The Police... Uite asa am ajuns sa pun piesele de mai jos... Si daca este sa ma intrebati pe mine The Police sunt pentru anii '80 ceea ce au insemnat Nirvana pentru anii '90...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: