site stats

sâmbătă, 10 martie 2012

15 MINUTE...

Saptamana trecuta, in ceea ce priveste muzica, pentru mine s-au intamplat doua evenimente semnificative... Inainte de toate m-am intristat sa vad ca a plecat dintre noi Davy Jones, membru al "The Monkees", trupa care le este tuturor cunoscuta... Daca nu trupa macar piesa "I'm A Believer" trebuie ca o stiti dupa aparitia super-productiei cinematografice "Shrek"...

Cea de a doua intamplare este mai fericita pentru mine, intrucat am avut ocazia sa cunoasc in carne si oase unul dintre membrii unei trupe faimoase in anii saizeci : "The Mindbenders", cei care la un moment dat impreuna cu Wayne Fontana au reusit sa intre pana pe locul unu in topuri dupa care au fost inecati complet de Beatles si Stones... Omul este astazi un batranel simpatic, ce are inca mult spirit rock'n'roll in el...

Ca si completare la piesele amintite mai sus voi adauga "Daydream Believer" precum si de 8 martie redescoperita "Straight From The Heart" interpretata magistral de Brian Adams... Am redescoperit-o cautand  sa fac un cadou potrivit doamnelor si domnisoarelor si uite asa am regaist aceasta piesa...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: