site stats

duminică, 11 martie 2012

PREDICA DE DUMINICA













Cum sa ma scap de pacate, eu asa de unul singur, fara nici un fel de ajutor? O sa imi zica unii ce cred ca le stiu pe toata ca am nu am credinta... Ba am... Insa, asa cum spune Biblia, si dracii cred, si se infioara... Cum sa ma scap deci de toate bolile lumesti, pe care imi pare ca nu le pot invinge cu simpla mea vointa? 

Astazi am primit raspunsul la predica de dimineata... Si este atat de simplu! Poti sa te scapi de lucrurile ce le ai intr-un vas, umpland vasul respectiv cu altceva... Cred ca exemplul cu paharul gol este cel mai bun... El de fapt nu este gol ci este plin cu aer... Este suficient ca sa il umpli cu apa pentru ca sa scoti aerul afara...

La fel si cu pacatul ce salasluieste in trupul meu... Il pot extirpa doar ocupand spatiul ce tine de pacat cu altceva... Si cand este vorba de Dumnezeu, spiritualitate, pocainta si mantuire, acel ceva care sa umple trupul acesta al meu, este Duhul Sfant. Unii dintre voi vor rade. Altii ma vor socoti nebun!

Dar ce imi pasa mie de parerile acelora care nu numai ca nu le pasa daca imi este bine sau rau si nu ma ajuta nici macar cu un sfat, savurand chinuinta mea, ba inca mai mult, ma si batjocoresc? Cum sa nu imi doresc sa fiu mai pocait in fiecare zi atunci cand eu vad in fiecare zi mana lui Dumnezeu in viata mea pe care o traiesc de unul singur de doi ani de zile printre straini?

LUCA 11

5. Apoi le-a mai zis: "Daca unul dintre voi are un prieten si se duce la el la miezul noptii si-i zice: "Prietene, imprumuta-mi trei paini,
6. caci a venit la mine de pe drum un prieten al meu si n-am ce-i pune inainte";
7. si daca, dinauntrul casei lui, prietenul acesta ii raspunde: "Nu ma tulbura; acum usa este incuiata, copiii mei sunt cu mine in pat, nu pot sa ma scol sa-ti dau paini" -
8. va spun: chiar daca nu s-ar scula sa i le dea, pentru ca-i este prieten, totusi, macar pentru staruinta lui suparatoare, tot se va scula si-i va da tot ce-i trebuie.
9. De aceea si Eu va spun: cereti, si vi se va da; cautati, si veti gasi; bateti, si vi se va deschide.
10. Fiindca oricine cere capata; cine cauta gaseste; si celui ce bate i se deschide.
11. Cine este tatal acela dintre voi, care, daca-i cere fiul sau paine, sa-i dea o piatra? Ori, daca cere un peste, sa-i dea un sarpe in loc de peste?
12. Sau, daca cere un ou, sa-i dea un scorpion?
13. Deci, daca voi, care sunteti rai, stiti sa dati daruri bune copiilor vostri, cu cat mai mult Tatal vostru cel din ceruri va da Duhul Sfant celor ce I-L cer!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: