site stats

joi, 8 martie 2012

TU...










Ma intarati femeie...
Imi dai viata
Apoi
Ma starnesti
In milioane
De feluri
Incetisor
Cu iubirea ta

***
Ma rupi in mii de bucati femeie
Sunt ce vrei tu
Atunci cand vrei tu
Ma faci lut
Apoi ma pui
Pe roata olarului
Si plamadesti
Din mine
Orice
Iti trece
Prin gand...

***
Ma infierbanti femeie
Mai tare
Decat arsita zilei
Din Sahara
Apoi
Ma adapi
La umbra
Pleoapelor tale
Cu un sarut
Ca sa nu mor
Inca...

***
Ma furi femeie
De inima
De mandrie
De orice
Si
Domesticesti
Animalul din mine
Cum faci
Nu stiu
Dar as vrea...

***
Ma omori femeie
Incet si dulce
Cu patima
Caci tu m-ai facut
Si e dulce
Pana si moartea
De vine
Prin mana ta...

***
Visez copii 
Nenascuti inca
In tine
Femeie
Si mi-e frica
La gandul
Ca
Intr-o zi
Ii voi vedea
Insa tu
Spulberi
Oricata teama
As avea...

***
Ma intarati femeie...
Imi dai viata
Apoi
Ma starnesti
In milioane
De feluri
Ma rupi in mii de bucati
Sunt ce vrei tu
Si
De cand te-am cunoscut
Nu mai vreau
De fapt...
Nu mai pot
Sa fiu altceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: