site stats

sâmbătă, 21 aprilie 2012

15 MINUTE...

Nu stiu cum inteleg si cum este disecata de altii adunarea ordonata ritmic numita melodie. In afara emotiilor si senzatiilor ce mi le provoaca intotdeauna o melodie, creierul meu proceseaza intens lucratura, istetimea cu care au fost impreunate sunetele precum si genialitatea din alaturarea doar intr-un mod neasteptat, care fac acea melodie de neuitat...

Cand te gandesti, doar sapte note sunt suficiente pentru a cladi tot ceea ce cunoastem astazi drept muzica, spiritul uman apare astfel ca o resursa inepuizabila de imaginatie creatoare... Ma bucur si ma intristez din nou... Ma bucur pentru ca unii se mai apleaca asupra a crea frumuseti care nu se vad dar ating inimile... Ma intristez pentru ca din ce in ce mai multi cred ca doar ceea ce se vede si poate fi explorat prin simturile de baza are valoare...

Am gasit ieri un top 100 al anilor '80 facut de VH1 si am ales pentru voi astazi 3 piese la care am alaturat una ce am auzit-o poate prea des in ultima vreme...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: