site stats

duminică, 8 aprilie 2012

HRISTOS A INVIAT!













Hristos a inviat! Cu adevarat a inviat! Va spun asta acum pentru ca aici am sarbatorit azi invierea. Stiu ca acasa urmeaza sa vina dar este mai putin importanta ziua in care sarbatoresti acest lucru. Este de importanta maxima credinta REALA in inviere. Aceasta este fundatia crestinismului, si piatra sa de temelie...

Hristos a inviat! Daca nu ar fi fost asa, de ce ar depune atatia oameni atata efort pentru a mentine vie aceasta stire? Si ce daca aceasta intamplare fericita a avut loc acum mai bine de doua mii de ani? Schimba asta cu ceva lucrul minunat care s-a intamplat? Sau cine poate crede cu adevarat ca daca neaga toate lucrurile acestea nu se vor fi intamplat si el isi poate trai viata dupa cum il taie capul?!!!













Am avut parte de cateva zile fabuloase! Am cunoscut oameni, crestini cu credinta devarata in suflet! oameni care m-au determinat si pe mine sa ma trezesc dimineata devreme pentru a urca pe un munte si a petrece acolo o ora in rugaciune, in timp ce soarele rasarea din ocean... Va las pe voi sa va inchipuiti senzatia...

Am avut parte de partasie si bucurie in aceste zile si totul a culminat cu oficierea serviciului religios intr-o piata... Am ascultatra nenumarate marturii ale celor care cred, si ale caror vieti au fost salvate prin credinta. Salvate spun si nu exagerez. Deloc. Unii si-au salvat casniciile, altii au fost salvati de o viata traita in alcool si droguri in timp ce altii pur si simplu au gasit alinare... Si toate acestea in numele unuia singur: Hristos Isus, cel mort pentru pacatele omenirii si inviat a treia zi!

Hristos a inviat! Cu adevarat a inviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: