site stats

duminică, 13 mai 2012

PREDICA DE DUMINICA












Astazi am depus marturie in fata bisericii despre modul in care l-am intalnit pe Cristos si cum mi-a schimbat viata... Asa am realizat ca, in vreme ce cautam, dar nu stiam ce, un om, amic pe atunci, astazi frate in credinta, a indraznit sa ma invite la biserica intr-o zi... Va invit pe toti sa faceti acelasi lucru... Si sper ca sa fiti binecuvantati in acelasi fel in care am fost binecuvantat si eu...

Un citat scurt... Dar va atrag atentia asupra a doua lucruri: formularea "TOATA puterea" si faptul ca Isus, acela caruia i-a fost data puterea, a delegat pe fiecare dintre noi ca sa vorbeasca despre invataturile ce le-a lasat drept mostenire. Si daca avem credinta, macar cat un graunte de mustar, trebuie sa facem acest lucru fara frica, pentru ca aceluia care ne-a delegat i s-a dat toata puterea in cer si pe pamant!

Sa nu uitati religia este o imitatie mecanica a unor cutume si/sau dogme, in timp ce credinta are cu totul alte radacini...


MATEI 28:19

18. Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei si le-a zis: "Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant.
19. Duceti-va si faceti ucenici din toate neamurile, botezandu-i in Numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh.
20. Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit. Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului." Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: