site stats

vineri, 1 iunie 2012

NU ATINGE MOUSE-UL!!!















Cei care ma cunosc imi stiu deja bine vorba aceasta... O folosesc mereu de multa vreme... Cred ca am auzit-o undeva, si mi-a placut atat de mult incat am adoptat-o... Fabulos este faptul ca mi se potriveste... Atat bine incat nu mai stiu daca am inventat-o eu sau am auzit-o undeva...

Desigur, expresia "screensaver mode" are legatura cu universul IT doat dintr-un singur punct de vedere: exprima extraordinar de bine starea mea de agregare in cele mai multe din momentele zilei. Insa mai speciala este dimineata. Dimineata. Procesul de trezire este unul indelungat... 

Cum nu mai fumez deja de cateva luni, obiceiul cafelei de dimineata s-a evaporat brusc si el intrucat mintea mea leaga cafeaua de tigari, si prefer sa fiu intelept: mai bine evit tentatia. Stiu ce vor zice unii... Ca sunt un om slab...

Pe aceia as vrea sa ii rog sa incerce sa se abtina atunci cand trece prin preajma lor Miss Univers... Daca pot... Chiar as fi curios sa vad daca pot... Eu unul pot:... Nu las gandul sa isi faca nici un cuib in mintea si inima mea... Chestie de antrenament...

Dimineata deci, fara cafea, starea de "screensaver mode" se prelungeste, uneori nefiresc de mult... Starea aceea de contemplare molateca, reobisnuirea cu lumina zilei si cu sunetele diurne ma ajuta sa fac transferul lent de la inactiv la activ, fara socuri si fara surprize neplacute...

Imi place si expresia si starea ce o exprima cuvintele "screensaver mode"... Si urasc iesirea brusca din aceasta stare... De aceea scriu pentru prima oara cuvinte ce i le-am spus astazi de dimineata cuiva: "NU ATINGE MOUSE-UL!!!"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: