site stats

miercuri, 4 iulie 2012

CARE PE CARE: ORI MOARE USL ORI MOARE ROMANIA. TU CE ALEGI?!!

Cand le spuneam unora dintre prietenii mei ca USL este cel mai mare pericol din Romania, datorita radacinilor ce le are si,, mai ales, datorita lui Ion Iliescu, multi mi-au spus ca am eu o fixatie. Altii mi-au spus ca USL a disparut si ca nu mai are putere.

Imi pare rau sa constat ca am avut dreptate. Din nou. Din 1989 si pana acum, m-am inselat o singura data. Chiar si atunci, m-am fortat sa fiu loial PNL, partid in care m-am inscris inca din iarna lui 1990... M-am inselat o data. Atunci cand l-am votat in primul tur pe Crin Antonescu. Am reparat rapid greseala in turul doi. Si de atunci nu am vrut sa mai aud nici de PNL nici de Crin.

Greseala aceea insa a fost un mare pas inainte. Am realizat ca trebuie sa ma focusez pe disparitia a tot ceea ce are legatura nu numai cu Ion Iliescu, dar si cu oamenii ce l-au ajutat in 1989 sa preia puterea, precum si toti urmasii lor, dimpreuna cu cei care ii sustin.

Daca vreunul dintre voi vrea sa numeasca aceasta o fixatie este problema lui. Personala. Eu unul consider ca este un lucrur bun sa te concentrezi asupra rezolvarii problemelor in ordine cronologica si conform gravitatii. Pentru ca asa este logic. Asa este eficient.

Mai am a va spune un singur lucru astazi. USL incearca sa reinvie zilele de odinioara. Nu va reusi. Si asta nu pentru ca gloata de romani i se va opune. Nu. USL nu va reusi pentru ca ELITELE din Romania si nu numai, i se vor opune. In fond si la urma urmei se stie clar ca prostii sunt mai multi. Dar de cand exista regula conform careia dictatura mediocritatii poate duce la progres?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: