site stats

duminică, 8 iulie 2012

PREDICA DE DUMINICA. RUGACIUNE PENTRU NATIUNEA ROMANA.












Astazi doar ma rog. Ma rog pentru ca romanii sa aibe intelepciunea si puterea de a trece peste incercarea ce a venit asupra lor in aceste zile. Ma rog, in numele Domnului nostru Isus Cristos ca romanii sa poata sa discearna adevarul in ceata deasa facuta de minciunile ce i-au fost presarate atatia ani de zile...

Preasfantule Tata care esti in ceruri. Tu esti inceputul si sfarsitul. Alfa si Omega. Din tine, prin tine si pentru tine sunt toate lucrurile. Si stiu ca nimic nu se face fara voia ta. Orice stapanire este ingaduita de tine. 

Tata, eu sunt un nevrednic si un pàcatos, dar vreau sa fiu mai bun in fiecare zi. Iti multumesc pentru fiecare dimineata in care mi-ai dat putere ca sa ma ridic in capul oaselor si ai dat lumina ochilor mei. Iti multumesc pentru ca dai putere gurii mele ca sa vorbeasca si pentru ca urechile mele pot auzi cuvantul.

Astazi nu cer nimic pentru mine Preasfantule Tata. Insa iti cer pentru semenii mei, cei care traiesc in intuneric, dintre care multi nu te cunosc, te rog sa ai mila de poporul roman. Te rog Doamne, cerceteaza-i pe fiecare in parte. Da-le intelepciunea si puterea de a alunga dusmanii care ameninta sa ii duca iar in vremuri de robie si ateism.

Te rog Doamne sa ai mila de acest popor care nu a cunoscut decat pentru foarte putina vreme linistea si bunastarea. Te rog Doamne da-le intelepciune si inarmeaza-i cu puterea de a-si invinge frica! Da-le incredere in fortele proprii! Arata-ti Doamne puterea impotriva acelora care te hulesc! Caci dcaa Tu esti cu noi cine va fi impotriva noastra?!! Te rog toate acestea in numele Domnului nostru Cristos Isus, si daca am ispitit cu ceva in rugaciunile mele te rog sa  nu imi iei in seama aceasta. Voia Ta sa se faca! Amin!

Psalmii 35
1. (Un psalm al lui David.) Apara-ma Tu, Doamne, de potrivnicii mei, lupta Tu cu cei ce se lupta cu mine!
2. Ia pavaza si scutul si scoala-Te sa-mi ajuti.
3. Invarte sulita si sageata impotriva prigonitorilor mei! Zi sufletului meu: "Eu sunt mantuirea ta!"
4. Rusinati si infruntati sa fie cei ce vor sa-mi ia viata! Sa dea inapoi si sa roseasca cei ce-mi gandesc pieirea!
5. Sa fie ca pleava luata de vant si sa-i goneasca ingerul Domnului!
6. Drumul sa le fie intunecos si alunecos, si sa-i urmareasca ingerul Domnului!
7. Caci mi-au intins latul lor, fara pricina, pe o groapa pe care au sapat-o, fara temei, ca sa-mi ia viata;
8. sa-i ajunga prapadul pe neasteptate, sa fie prinsi in latul pe care l-au intins, sa cada in el si sa piara!
9. Si atunci mi se va bucura sufletul in Domnul: se va inveseli de mantuirea Lui.
10. Toate oasele mele vor zice: "Doamne, cine poate, ca Tine, sa scape pe cel nenorocit de unul mai tare decat el, pe cel nenorocit si sarac de cel ce-l jefuieste?"
11. Niste martori mincinosi se ridica si ma intreaba de ceea ce nu stiu.
12. Imi intorc rau pentru bine: mi-au lasat sufletul pustiu.
13. Si eu, cand erau ei bolnavi, ma imbracam cu sac, imi smeream sufletul cu post si ma rugam cu capul plecat la san.
14. Umblam plin de durere ca pentru un prieten, pentru un frate; cu capul plecat, ca de jalea unei mame.
15. Dar, cand ma clatin eu, ei se bucura si se strang; se strang fara stirea mea, ca sa ma batjocoreasca, si ma sfasie neincetat.
16. Scrasnesc din dinti impotriva mea impreuna cu cei nelegiuiti, cu secaturile batjocoritoare.
17. Doamne, pana cand Te vei uita la ei? Scapa-mi sufletul din cursele lor, scapa-mi viata din ghearele acestor pui de lei!
18. Si eu Te voi lauda in adunarea cea mare si Te voi slavi in mijlocul unui popor mare la numar.
19. Sa nu se bucure de mine cei ce pe nedrept imi sunt vrajmasi, nici sa nu-si faca semne cu ochiul cei ce ma urasc fara temei!
20. Caci ei nu vorbesc de pace, ci urzesc inselatorii impotriva oamenilor linistiti din tara.
21. Isi deschid gura larg impotriva mea si zic: "Ha! Ha! Ochii nostri isi vad acum dorinta implinita!"
22. Doamne, Tu vezi: Nu tacea! Nu Te departa de mine, Doamne!
23. Trezeste-Te si scoala-Te sa-mi faci dreptate! Dumnezeule si Doamne, apara-mi pricina!
24. Judeca-ma dupa dreptatea Ta, Doamne Dumnezeul meu, ca sa nu se bucure ei de mine!
25. Sa nu zica in inima lor: "Aha! iata ce doream!" Sa nu zica: "L-am inghitit!"
26. Ci sa fie rusinati si infruntati toti cei ce se bucura de nenorocirea mea! Sa se imbrace cu rusine si ocara cei ce se ridica impotriva mea!
27. Sa se bucure si sa se inveseleasca cei ce gasesc placere in nevinovatia mea, si sa zica neincetat: "Marit sa fie Domnul, care vrea pacea robului Sau!"
28. Si atunci limba mea va lauda dreptatea Ta, in toate zilele va spune lauda Ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: