site stats

marți, 24 iulie 2012

VOT! VOT! VOT!
















Cum de i-o fi placand romanului inactiunea, este peste puterea mea de intelegere. Cum de este atata confuzie in randurile celor ce il sustin pe Traian BAsescu iarasi este peste puterile mele de intelegere. Am spus si o mai spun.   In acest moment pana si mie imi este greu sa disting unde se sfarseste propaganda USL si unde incepe nerozia noastra romaneasca.

In mod logic, ar trebui sa ne prezentam la vot. Desigur exista "soparla" zvonistica teribila conform careia USL ar pregati o frauda masiva. In ultimii ani insa, nu au putut face nimic in acest sens. Si asta ar trebui sa va puna pe ganduri.

O alta parte crede ca sunt multi cei care ar vota pentru USL. Ii contrazic in mod categoric pe toti aceia care sustin asa ceva. Daca ar fi fost adevarata afirmatia conform careia multi sustin USL, USL nu s-ar fi straduit din rasputeri timp de cinci ani sa provoace NEPREZENTAREA la vot. De fapt NEPREZENTAREA la vot i-a ajutat la alegerile locale de acum cateva saptamani.

Nici macar argumentatia unui amic, profesor universitar care a dorit sa imi explice ca nu le stiu pe toate, si ca ar trebuie sa mai studiez antropologie, intrucat masele doresc sa isi sacrifice liderul in astfel de momente, nu m-a convins, fiind vorba nu numai de Traian Basescu ci si de Ponta si Antonescu. Si acolo ar fi de sacrificat DOI nu unul... Adica doi intr-unul.Si cred ca vor prefera sa ii sacrifice pe acestia.

Peste toate astea, scarba romanilor fata de ceea ce au facut Ponta si Antonescu de cand au preluat puterea calcand in picioare democrtatia si asa fragila a Romaniei, in incercarea de a apara marii hoti ai Romaniei, aceia responsabili pentru subminarea economiei nationale prin actiunile lor...

In continuare deci sustin prezenta masiva la vot pentru sustinerea Presedintelui. Mi s-a spus ieri ca si boicotul este o actiune. Nu este. Este o inactiune. Tine de pasiv. Chiar daca tine de o actiune de protest, este una pasiva. Si nu are nici un fel de sorti de izbanda, pentru ca atunci cand nu actionezi lasi loc altora sa actioneze.

Iar daca vorbim de fraudarea alegerilor aflati ca este mai usor sa fraudezi introducand buletine de vot in urna decat in orice alt mod. Stampilate in favoarea USL desigur, caci ei vor a fraudeze. In continuare va spun:

NEPREZENTAREA LA VOT DA SANSE USL! GANDITI LOGIC!!!

PS: Desigur, daca Presedintele Traian Basescu ne va spune ca aceasta este solutia, eu unul ma voi suspune. Pentru ca sunt disciplinat si cred in omul pe care l-am votat in 2009. Traian Basescu este deocamdata singurul care a dovedit ca merita votul romanilor din 1989 incoace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: