site stats

luni, 23 iulie 2012

VOT vs. BOICOT: ACTIUNE vs. INACTIUNE

Mi-a placut dintotdeauna sahul. Nu suficient cat sa devin vicecampion national la juniori ca unul dintre verii mei, insa suficient cat sa inteleg de ce imi place politica. Precum la sah, in polittica trebuie sa anticipezi cat mai multe din mutarile adversarului, in functie de mutarea pe care vrei tu sa o executi. Si desigur ai intotdeauna mai multe variante de mutare, deci ai si mai multe variante pentru mutarile adversarului...

Desigur trebuie sa stii sa joci jocul. Sa stii care este rolul fiecarei piese. Si in plus conteaza experienta. Iata de ce eu sustin PREZENTA LA VOT. Nu pentru ca as fi vreun geniu. Nu pentru ca as fi cel mai tare din parcare. Nicidecum. Pentru ca am iuncredere in Presedintele pe care l-am ales: Traian Basescu. Acest roman nu mi-a inselat asteptarile. Insa gloata a facut-o de nenumarate ori din 1989 incoace. Mi-au rupt inima in bucati. Si ei, ca prstii, dansau pe mormantul ce si-l sapau singuri... Si am mai invatat ceva in viata: atunci cand NU ACTIONEZI, altul va actiona pentru tine conform dorintelor sale!

Am intuit inca din primele zile care ar fi necazul cu neprezentarea la vot. Boicot ii spune. Cel mai mare ar fi ca rezultatul ar inclina balanta in favoarea USl care are o armata de votanti disciplinata. Si, chiar daca nu s-ar prezenta 50%+1 dintre romani la vot, si referendumul nu ar fi validat de CCR, faptul ca balant este inclinata in favoarea USL este un dezastru. Pentru ca USL ramane pe picioare si are material de propaganda. In continuare. In plus, legitimitatea Alegerii Presedintelui Traian Basescu ar putea fi pusa la indoiala in UE si SUA, iar USl ar mai capata o gura de aer. Si acest lucru nu trebuie sa se intample.

De partea cealalta, daca ROMANII SE PREZINTA LA VOT, avand in vedere curentul de opinie actual, este clar ca TRAIAN BASESCU VA CASTIGA. De aceea insusi Presedintele DEMOCRATIC ALES al Romaniei in 2009, cel care are toate datele la indemana si vederea de ansamblu a sustinut ieri FOARTE CLAR ca PREZENTA LA VOT ESTE NECESARA:

"Optiunea mea este sa le cer românilor sa vina la vot. Nu vreau sa ma întorc la masa verde si nici nu vreau sa ma întorc cu 5% pentru si 95% contra. Cei care mizeaza pe invalidarea alegerilor din cauza prezentei cred ca se înseala. Pozitia mea este sa-mi fac datoria fata de români este sa-i chem sa se exprime si sa le explic importanta votului pentru români. 29 de iulie e o coincidenta importanta. Pe 29 iulie 1947 guvernul Petru Groza a spus în afara legii PNTCD. PDL risca sa intre în coliziune directa cu mine daca ei vor opta pentru neparticipare. Sa nu participe ei. Eu îi voi chema pe români la vot", a declarat Traian Basescu, miercuri seara, la GDS.

Si este si logic sa fie asa. In mod normal, daca romanii se prezinta la vot si Traian Basescu reveni in functia de Presedinte al Romaniei, USl nu mai poate nici sa deschida gura si nici sa mai actioneze in vreun fel. Si acesta ar fi momentul in care USL isi va da si obstescul sfarsit din politica.

Exact momentul disparitiei USl ca forta politica va marca si inceputul refacerii Romaniei, momentul in care jaful organizat de USl din 1989 incoace va iesi la iveala. Si Romania, fara putinta de tagada, are nevoie de aceasta insanatosire.

Acum, unii sustin, pseudo-argumentat, neparticiparea la vot. Unii sunt propagandisti USL. Altii sunt de buna credinta. Insa cei din urma sunt cei care trebuiesc criticati aspru. Pentru ca atitutdinea lor denota frica de a actiona in afara spatiului virtual, denota frica de a iesi la lumina, si de ce nu, neincrederea in fortele proprii. Ca sa nu mai vorbim de neincrederea ce o au in natiunea romana.

In orice razboi trebuie un comandant de osti. Si natiunea romana se afla in razboi cu dusmanii ei. Aceia care vor sa o vanda intereselor straine de dorintele romanilor. Boicotulk este calea lasitatii. Boicotul pare doar calea cea mai simpla insa este de fapt o mana de ajutor data USL, care TREBUIE sa dispara din viata politica Romaneasca. In loc sa va culcati si sa mergeti in concedii spunand eu am boicotat, mai bine ati pune umarul la treaba. Train Basescu nu poate impinge de unul singur caruta Romaniei, care astazi pare tot mai mult sa se fi transformat din fosta Dacie, intr-o caruta cu coviltir...

Insa pe aceia care, dupa ce am participat la revoltele din Timsioara incepand cu 17 decembrie 1989, dupa ce am participat la miscarea din Piata Universitatii in 1990, dupa ce timp de 23 de ani, toate previziunile mele s-au implinit pentru ca romanii au facut exact pe dos de cum am afirmat ca este NECESAR sa se faca, pe aceia nu ii voi uita niciodata. Ii suspectez din plin, pentru ca un om care iubeste democratia, in mod normal ar trebui sa ii respecte pe aceia care au luptat fizic pentru ca ei sa isi poata etala ideile, fie ele si mediocre, pe toate gardurile. Mi-e scarba de acestia. Mi-e sila.

SUSTIN PARTICIPAREA LA VOT!
DE CE?
PENTRU CA ASA MI-A CERUT PRESEDINTELE PE CARE L-AM ALES IN 2009!
SI DOAR PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU IMI POATE CERE SA FAC ALTFEL!

Si cand l-am votat, i-am acordat increderea si sprijinul meu. Nu as avea nici oscuza pentru a face altfel decat imi cere acela care are toate datele la indemana.

PS: de cand a devenit INACTIUNEA un mod de a obtine ceva sau de a produce profit?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: