site stats

duminică, 7 octombrie 2012

PREDICA DE DUMINICA












Fiecare zi in care ma trezesc, si ma ridic in capul oaselor este in sine un miracol de cand o doamna doctor careia, spre rusinea mea, i-am uitat numele, mi-a spus: "la un moment dat am crezut ca o sa va pierdem pe masa"... Nici o problema nu este imposibil de rezolvat daca esti in viata si orice sut in dos este un pas inainte... 

Viata este un miracol... Lumina ochilor este un miracol... Fiecare bataie a inimii este un miracol... Fiecare pas pe care il facem este un miracol...



1. Doamne, ce multi sunt vrajmasii mei! Ce multime se scoala impotriva mea!
2. Cat de multi zic despre mine: "Nu mai este scapare pentru el la Dumnezeu!"
3. Dar, Tu, Doamne, Tu esti scutul meu, Tu esti slava mea si Tu imi inalti capul!
4. Eu strig cu glasul meu catre Domnul, si El imi raspunde din muntele Lui cel sfant.
5. Ma culc, adorm si ma destept iarasi, caci Domnul este sprijinul meu.
6. Nu ma tem de zecile de mii de popoare care ma impresoara din toate partile.
7. Scoala-Te, Doamne! Scapa-ma, Dumnezeule! Caci Tu bati peste obraz pe toti vrajmasii mei si zdrobesti dintii celor rai.
8. La Domnul este scaparea: binecuvantarea Ta sa fie peste poporul Tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: