site stats

duminică, 24 februarie 2013

PREDICA DE DUMINICA













Este Biblia credibila? Si daca DA, care sunt argumentele? Exista argumente solide? Cat de solide?!! Pentru mine toate aceste raspunsuri sunt clare, insa ma intalnesc adesea cu tot soiul de pseudo invatati care ma catalogheaza drept "ignorant" din start, doar pentru ca sunt crestin... Sa nu va mintiti... Nu exista crestin NEPRACTICANT... Dumnezeu nu are jumatati de masura... Ori esti crestin si practici ceea ce crezi si propovaduiesti, ori nu esti....

Nu pot sa ma supar pe marii utilizatori de idei second-hand atunci cand ma eticheteaza drept ignorant, nebun , dus cu pluta sau alte cele... Nu pot sa fac asta pentru ca am fost candva ateu convins, si, intocmai ca si ei, eram teribil de ironic cu crestinii... Si, culmea, utilizam exact aceleasi idei... Nu aveam inca pe atunci acea regula care spune "keep it simple"...Traiam ignoranta suprema, dar am avut noroc pentru ca eu merg intotdeauna si studiez proiblema de la sursa...

Biblia este credibila. Exista dovezi de tot felul. Inclusiv arheologice. Biblia contine peste trei mii de PROFETII IMPLINITE, printre altele... Voltaire sustinea ca in cel mult 100 de ani crestinismul va dispare... Ironia sortii a facut ca Biblia sa fie raspandita dupa moartea sa din chiar casa in care a trait... Cred ca Voltaire a gresit... Am dovada astazi...

In plus, la vremea cand a fost scrisa Biblia, mai toate credintele popoarelor lumii prezentau Pamntul drept plat... In mod ciudat Biblia nu face acest lucru. Descrierea este exacta...Pana prin 1906 nu exista nici o davada despre existenta imperiului hitit, in afara Bibliei... Apoi au fost descoperite ruinele fostei capitale ale fostului mare imperiu... Pana si teoria relativitatii apare exprimata in Biblie...

Sunt vorbitor a sapte limbi. Am fost admis la patru facultati si am urmat cursurile a trei dintre ele, ba inca mai mult, la excamenul de fizica pe care l-am sustinut pentru a intra la Facultatea de Electrotehnica am obtinut nota 9,40... Ar trebui sa vedeti ce fete lungi fac indivizii care ma considera ignorant atunci cand folosesc toate acestea drept argumente... Pana la urma nimeni nu are dreptul de a demite experienta mea de viata si realizarile mele doar pentru ca sa isi poata sustine punctul de vedere...

Pentru mine Biblia este adevarata. Este manualul nostru de intretinere. Este cuvantul lui Dumnezeu. Si eu aleg sa il cred pe Dumnezeu...

Romani 1

15. Astfel, in ce ma priveste pe mine, am o vie dorinta sa va vestesc Evanghelia voua, celor din Roma.
16. Caci mie nu mi-e rusine de Evanghelia lui Hristos; fiindca ea este puterea lui Dumnezeu pentru mantuirea fiecaruia care crede: intai a iudeului, apoi a grecului;
17. deoarece in ea este descoperita o neprihanire pe care o da Dumnezeu, prin credinta si care duce la credinta, dupa cum este scris: "Cel neprihanit va trai prin credinta."
18. Mania lui Dumnezeu se descopera din cer impotriva oricarei necinstiri a lui Dumnezeu si impotriva oricarei nelegiuiri a oamenilor care inabusa adevarul in nelegiuirea lor.
19. Fiindca ce se poate cunoaste despre Dumnezeu le este descoperit in ei, caci le-a fost aratat de Dumnezeu.
20. In adevar, insusirile nevazute ale Lui, puterea Lui vesnica si dumnezeirea Lui se vad lamurit, de la facerea lumii, cand te uiti cu bagare de seama la ele in lucrurile facute de El. Asa ca nu se pot dezvinovati;
21. fiindca, macar ca au cunoscut pe Dumnezeu, nu L-au proslavit ca Dumnezeu, nici nu I-au multumit; ci s-au dedat la gandiri desarte, si inima lor fara pricepere s-a intunecat.
22. S-au falit ca sunt intelepti, si au innebunit;
23. si au schimbat slava Dumnezeului nemuritor intr-o icoana care seamana cu omul muritor, pasari, dobitoace cu patru picioare si taratoare.
24. De aceea, Dumnezeu i-a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimilor lor; asa ca isi necinstesc singuri trupurile;
25. caci au schimbat in minciuna adevarul lui Dumnezeu si au slujit si s-au inchinat fapturii in locul Facatorului, care este binecuvantat in veci! Amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: