site stats

sâmbătă, 15 iunie 2013

15 MINUTE...

Anii '80 au dat trupe si trupe... Desigur si o multime de "one hit wonder"... Nu stiu cum sa ii categorisesc pe cei de la Spandau Ballet de exemplu, pentru ca ei concerteaza si azi... Apoi Trio, cu "Da Da Da"... Tin minte si acum... Eram in clasa a saptea si am inregistrat-o pe casetofon de la radio... Era prima oara cand faceam cunostinta cu curentul punk... Nu stiam atunci ca genul asta muzical o sa ma influenteze pe tot parcursul vietii... Tot ce este punk pare sa fie pentru mine o eliberare a energiilor negative... Si de final am pus Alphaville cu "Big In Japan", o trupa ce mai mult ca sigur nu a fost "one hit wonder", si o piesa ce am reusit sa o fac sa sune si pe chitara desi soundul original este dedicat sintetizatorului... Ba inca mi-a venit o idee de cover taman acum... Super-rock! Auditie placuta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: