site stats

joi, 25 iulie 2013

DIN BARCELONA...










Sunt obosit, undeva in miezul nucii numite Barcelona ce este parca pusa la gatit intr-un aer fierbinte-sufocant... Dupa entuziasmul diminetii, cand Barcelona parea ca va fi o escapada excelenta, aproape imediat dupa momentul aterizarii toata planificarea mi-a fost data peste cap... Nu pot de aceea sa fiu obiectiv... Pot doar zice ca am vazut franturi de oras frumos, dar ca nu m-am putut bucura in intregime de ceea ce am vazut...

Nici locul unde am cinat nu a fost cine stie ce si asta imi spune ca nu poti avea incredere in situl TripAdvisor... Nu este prima oara cand inseala asteptarile... De acum incolo in mod categoric voi merge numai pe recomandari personale...

Si totusi scopul meu a fost atins... Am revazut un membru al familiei mele dupa aproape doi ani... Pana la urma pentru asta am tras o fuga la Barcelona... Nu imi pare rau... Insa e clar ca am multe de invatat despre cum se proiecteaza si planifica o calatorie... Adevarat, mie toate mi s-au tras de la un singur eveniment neprevazut... si chiar daca e vina mea, in acest moment Barcelona nu este orasul meu favorit...

Am mai realizat inca ceva, plecat fiind de pe insula ce ma tine de trei ani pe dansa: pentru mine, Tenerife a devenit cu siguranta acasa. Un acasa aproape la fel ca si acel "acasa" numit Timisoara... Abia astept sa ma intorc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: