site stats

sâmbătă, 10 august 2013

15 MINUTE...

Nu mi-a placut Lady Gaga in mod desoebit niciodata... Insa am descoperit demult ca orice melodie poate fi interpretata in o mie de feluri... Sunt prea putin tehnic pe chitara insa am inceput sa ma dezvolt ca sichitarist de nevoie... Nu ai cum altfel, daca esti unicul chitarist al unei trupe de trei... Am noroc totusi... Anii cand cresteam, in perioada comunista, cand nu gaseai corzi pentru chitara si cand jack-urile de chitara erau facute din cele luate de la centralele telefonice... Fara sa stiu, aceea a fost o mare scoala...

Aveam o idee de cover pentru piesa "Bad Romance" interpretata de Lady Gaga... Insa un amic, dj la Coast FM aici pe insula mi-a spus ca cineva mi-a luat-o inainte... Asa ca va ofer varianta celor de la 30 Minutes To Mars... Mai pun si "I don't Need No Doctor" a lui Mayer si Scofield, un cover dupa Ray Charles (Si WASP au avut un cover dupa aceasta piesa, desi piesa e mai putin cunoscuta)... Si inca odata execelentul cover al piesei lui Johnny Cash, "Ring Of Fire" in vixziunea celor de la X Block...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: