site stats

joi, 26 septembrie 2013

STARE DE RAZBOI

Sunt in stare de razboi. Sunt in stare de razboi cu lumea. Sunt in stare de razboi cu PROSTIA. Sunt in stare de razboi cu NESIMTIREA SI TUPEUL ce sunt mai intotdeauna doua entitati nedespartite. Sunt in stare de razboi cu PROASTA CRESTERE. Sunt in stare de razboi cu INGAMFAREA. Da... Sunt in stare de razboi...

Este ultima solutie, pentru ca toate celelalte nu au dat rezultate. Am incercat sa explic cu bun simt. Am mers pe principiul "desteptul cedeaza", un principiu care acum mi se pare o imensa idiotenie, pentru ca a ceda inseamna a face loc pentru altceva... Am tacut in fata tupeului sau am "batut saua sa priceapa iapa"... Ei asi... Ei m-au luat drept prost si si-au vazut in continuare de ale lor, animati de dorinta da a fi ceva fara sa fie in vreun fel calificati pentru asta... 

Nu va asteptati sa am rabdare. Apas tragaciul vorbelor spuse pe fata, a ironiei usturatoare si chiar a volumui ridicat al vocii, pentru ca sa ma fac inteles. Este un razboi pe care daca l-as pierde am fi cu totii pierduti... Inca mai este timp... Acum suntem doar lipsiti de orientare...

Nu va asteptati sa fiu mai bland doar pentru ca suntem prieteni, sau simple cunostinte. NIMENI nu are nici o scuza... Chiar daca ar fi vorba de parintii sau surorile mele voi actiona in acelasi fel. Stacheta valorilor trebuie ridicata la locul ei. Sustin acea tabara in care eu sunt cel mai mic si neinsemnat pentru ca nu sunt atoatestiutor si pentru ca doresc sa imbunatatesc pana in ultima clipa a vietii ceea ce sunt ca fiinta spirituala. Partea fizica este oricum in degradare din momentul nasterii, caci ziua in care te-ai nascut este de fapt ziua in care incepi sa mori...

Sunt deci in satre de razboi. Nu pentru ca as vrea. Ci pentru ca TREBUIE. Si sunt in tabara acelora de la care pot invata ceva. Acelora care MERITA si SUNT mai bine EDUCATI decat mine. Ei sunt aceia care prin insumarea a ceea ce sunt ca oameni, realizarile personale si aportul adus societatii, sunt mai importanti decat persoana mea si au calificarea de a face lucrurile mult mai bine decat as putea eu sa le fac vreodata.

Sunt in razboi cu toti aceia care vor sa fie ceva desi nu merita. Sunt in razboi cu toti aceia care arunca pareri doar pentru ca vor si ei sa para importanti sau "mai catolici decat papa". Sunt in razboi pentru ca fiecare dintre noi trebuie sa isi cunoasca lungul nasului si locul in societate. Sunt in razboi pentru ca meritele, realizarile, aptitudinea si educatia sunt cele care cuantifica VALOAREA iar nu VORBELE sau faptul ca un biped vrea cutare sau cutare lucru.

Sunt in stare de razboi pentru ca duhul blandetii nu a adus rezultatele normale. Sunt in stare de razboi pentru ca RATIUNEA este astazi mereu surclasata de tupeul celui care spune "Asa vreau eu!"... Sunt in stare de razboi. Sunt in stare de razboi cu lumea. Sunt in stare de razboi cu PROSTIA. Sunt in stare de razboi cu NESIMTIREA SI TUPEUL ce sunt mai intotdeauna doua entitati nedespartite. Sunt in stare de razboi cu PROASTA CRESTERE. Sunt in stare de razboi cu INGAMFAREA. Da... Sunt in stare de razboi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: