site stats

vineri, 1 noiembrie 2013

HAPPY HALLOWEEN?!!!












Mi-a placut intotdeauna logica simpla. Si logica afirmatiilor din fotografia de mai sus este mai mult decat graitoare atunci cand vine vorba de nebunia lumii... Azi noapte Internetul a fost inundat de fotografii care mai de care... O intrecere in simbolistica intunericului. Si tuturor li se pare o mare si nevinovata distractie...

M-am uit cu mila amestecata cu dezaprobare la mandrele afisari ale prietenilor, cunoscutilor, mai putin cunoscutilor si total necunoscutilor... Cum sa ma mire tristetea lumii acesteia, cand atat de multi gasesc placere in ceea ce este mortaciune si putrefactie?!! Nu ma mir deloc! Si daca este sa ma mir de cate ceva, eu ma mir cand inca mai pot fi surprins, crezand ca le-am vazut pe toate...

Lasand deoparte credinta mea crestina, ca sa le retez pofta acelora care ar vrea sa sara ca arsi si sa il huleasca pe Dumnezeu inca odata, prin asta incercand sa ii protejez de ei insisi de fapt, eu unul, personal, cred in forta detaliului. Si cred ca toate lucrurile de care ne inconjuram duc la anumite tipare comportamentale. Pentru ca traim intr-un Univers guvernat de legea conservarii energiei... Si energia este de doua feluri...

De ce majoritatea alege sa se incarce negativ, nu inteleg,,, Intr-un fel asemanator, oamenii au o placere bolnava pentru stirile ce implica accidente, moarte, catastrofe, sange... Si se lipesc de televizorul care le serveste abundent aceste lucruri... Cum sa explic eu faptul ca, dupa aproape patru ani de completa izolare fata de televizor, am realizat ca aveam o adictie, si inca una grava, una care imi deteriora serios realitatea si ma cadorisea doar cu inhibitii nepotrivite spiritului uman?

La fel si cu Halloween-ul asta... O sarbatoare de import... O sarbatoare comerciala, inventata de catre societatea de consum... O sarbatoare a intunericului. O sarbatoare a mortii definitive. O sarbatoare a diavolului. Si, gadeam cu tristete cat efort se depune... Si cata cheltuiala... Toate acestea pentru a celebra ce?

Ca noi suntem tinichele umblatoare si nu intelegem imic din ceeace ni se intampla... Mi se pare insa infiorator sa nje ivatam si copiii sa fie la fel... Stiu ca prietenii mei si multi dintre cei care ma cunosc vor fi revoltati... Altii vor fi pasivi, sustinand ca ei au doua urechi, programate fiecare separat, una doar pentru intrare iar cealalta exclusiv pentru iesire... Nu am ce face... Trebuie sa ii iubesc pe toti... Dragostea este un act de vointa pentru mine. 

Desi am spus ca nu o voi face, trebuie sa reafirm inca odata faptul ca sunt crestin. Imi place sa caut lumina, iar nu intunericul. De ce ar face un om dotat cu ratiune acest lucru. este peste putinta mea de intelegere... Si o sa imi spuneti din nou ca exagerez si ca am umflat proportia semnificatiei unei petreceri nevinovate? Asa credeti? Atunci priviti cu atentie fotografiile facute azi noapte... Pana o sa intelegeti de ce va spun ca va sarbatoriti tristetea si nici macar nu ati realizat asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: