site stats

duminică, 11 mai 2014

PREDICA DE DUMINICA










Ii aud pe multi "atoatestiutori", din aceia care stiu totul despre tot, spunand vorbe care de care mai nastrusnice... Sau, ma rog, le citesc... Nu imi vine sa cred cu cat tupeu mi se cere practic sa cred ceva de genul "doi plus doi fac cinci", si asta de catre oameni care nu au fost la scoala (spun ca nu au fost la scoala pentru ca sa in zona 2+2=5, pentru a avea un termen de comparatie).

Putini din aceia care se contreaza cu mine si ma contrazic, unii chiar cu o teribila obraznicie, au insa in ei puterea de iesi din tiparele in care ii tine lipsa de studiu si aleg pur si simplu sa IGNORE experienta, uneori dubla, de viata... Oul catre gaina: "sa iti spun eu cum se face treaba"... Si totusi daca STUDIEZI cartea aceasta cu atentie se intampla ceva ciudat... 

Daca STUDIEZI am zis. Nu rasfoit. Nu citit. Nu din alte surse. Studiat am zis. Eu sunt dovada VIE a acestui fapt! Marturisesc aici si acum ca studiind pe indelete aceasta carte, am suferit o schimbare radicala, iar prietenii mei din tinerete pot vedea si experimenta diferenta uriasa dintre fostul ateu si crestinul de azi...

Nu sunt insa fara de cusur... As vrea eu... Tare as vrea... Inca mai e de lucru. Pana la sfarsit va fi astfel, stiu. Dar ma straduiesc sa ma imbunatatesc in fiecare zi... Si mai am o intrebare pentru mintile care cauta adevarul, dar inca bajbaie prin ceata: de ce nu este astazi ciudat sa fii vegetarian cand omul este omnivor, sa fii homosexual cand nu asa s-a inmultit specia umana, de ce sa minti este mai de folos decat spunerea adevarului si de ce a fi crestin este pentru unii semn de ignoranta cand eu vorbesc sapte limbi, am fost admis la patru institutii de invatamant superior, si am facut inca multe altele?

2TIMOTEI 3:1-5

"Sa stii ca in zilele din urma vor fi vremuri grele. Caci oamenii vor fi iubitori de sine, iubitori de bani, laudarosi, trufasi, hulitori, neascultatori de parinti, nemultumitori, fara evlavie, fara dragoste fireasca, neinduplecati, clevetitori, neinfranati, neimblanziti, neiubitori de bine, vanzatori, obraznici, ingamfati; iubitori mai mult de placeri decat iubitori de Dumnezeu; avand doar o forma de evlavie, dar tagaduindu-i puterea. Departeaza-te de oamenii acestia".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: