site stats

joi, 8 mai 2014

DE UNDE SARE IEPURELE... UITE CINE IMI FACE DREPTATE!















Nu sunt un mare chitarist. As vrea sa fiu dar intotdeauna am fost un lenes. Tot ce pot sa aduc pe chitara am invatat din zbor, te miri de pe unde. Adevarat, a existat si studiu dar prea putin, insa am instincte muzicale corecte. Nu mi-am batut capul niciodata cu teoria. De ce as face-o? Jimmy Hendrix, cotat ca fiind cel mai mare chitarist al tuturor timpurilor nu stia sa puna notele pe portativ, iar Elvis insusi a afirmat ca niciodata nu a stiut prea multe despre muzica fiindca nu a trebuit sa stie...

Stiu de multa vreme, ca am instincte muzicale corecte, intrucat mi le-am verificat in timp. Doar ca, in Romania cel putin, cei cu care intram in contact nu vroiau sa asculte cu nici un chip ce le spuneam... Si printre altele le spuneam, si sustin si acum, ca nu ai ce cauta in rock'n'roll daca nu stii, nu "simti", blues, country, si ca viteza pe chitara este doar "inginerie". Fara suflet...

Atat de putina atentie am gasit la cei din jur incat, stiind ca oamenii cu care stau de vorba au totusi o educatie muzicala si un palmares, mult mai bogat decat al meu, ajunsesem sa cred ca sunt probabil un ignorant care nu stie ce spune... Asta pana zilele trecute cand ditamai Zakk Wylde spune cam acelasi lucru doar ca intr-un alt fel...

Zakk Wylde, despre cantatul la chitara in acest videoclip... Spun asta de ani de zile!!! In sfarsit, unul din cei mai buni imi face dreptate: "Oricare chitarist trebuie sa poata canta blues. (...) Poti invata pe oricine sa cante rapid. (...) Dar daca iti lipseste sufletul si bunul Dumnezeu"...

 Zakk Wylde, on guitar playing in this video... I have been saying this for years!!! Finally one of the best is backing me up: "Any good guitar player has to play the blues. (...) U can teach anyone to play fast. (...) But if you're lackin' soul and the good Lord"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: