site stats

marți, 13 mai 2014

15 MINUTE...

Ce legatura o fi intre Joan Jett si Foo Fighters? Si de ce Run DMC combinat cu Aerosmith este dinamita unei petreceri ce sta sa explodeze la alt nivel? Am uitat sa fiu eu si sa nu imi pese de nimic altceva... 

Candva, cu putin timp inainte de a pleca din Romania, aproape ca eram drenat de dorinta de a trai. Orbecaiam ca un orb desi vedeam, nesigur pe mine... Femeia cu care imi imparteam viata atunci ramanea mereu surprinsa cand o intrebam daca sunt ok. 

Am uitat ca eu trebuie sa ofer publicului fara sa ii permit sa ma transforme intr-un tonomat... Dar mi-am amintit. Cumva mi-am amintit. Si aseara, mai mult decat oricand am avut dovada ca, daca prezint EXACT ceea ce sunt, succesul este aproape garantat. In toate... Toate piesele de mai jos au legatura cu asta...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: