site stats

duminică, 15 februarie 2015

PREDICA DE DUMINICA

Se spune ca arta este cel mai bun ambasador... Si muzica este arta mea favorita... Exista insa muzica si muzica... Uite de aceea pentru astazi am ales muzica in loc de cuvinte din Biblie sau framantarea gandurilor personale, spunand lucruri pe care poate nu aveti chef sa le ascultati. Muzica gospel. Country gospel. Si de unde le-o fi venit inspiratia pentru a scoate asa ceva din doar trei acorduri este peste puterea mea de intelegere...

Toti cei pe care i-am selectat ca sa va unga inimile sunt artisti aclamati in Statele Unite ale Americii: Alan Jackson, Brad Paisley, Carrie Underwood. Si cu toate acestea toti au ceva in plus cand canta piesele acestea vechi, cu referiri la texte Biblice... Si daca nu credeti as vrea sa stiu ce simtiti voi.. Ce simte publicul e clar... Va las... Sper sa aveti portile inimilor deschise si ochii mintii luminati ca sa puteti sa va bucurati pe deplin de mesaj...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: