site stats

marți, 13 martie 2012

PSEUDO-ALARMA...


Nu stiu daca trebuie sa ma ingrijorez sau sa ma bucur... In general sunt un creier relaxat, si aprob orice cerere de  intrare in legatura cu alte persoane... Acum vreun an doi, am intrat pe site-ul LinkedIn care promoveaza legaturi si relatii profesionale, dupa ce, in prealabil am accesat Hi5, Facebook, etc... Facebook ramane totusi favoritul meu desi am profil pe multe astfel de site-uri... Dupa evenimentele din ultimele doua zile insa am inceput sa am indoieli cu privire la oportunitatea prezentei mele in spatiul virtual...

Cum va spuneam, aprob de intotdeauna orice cerere de intrare in contact cu alte persoane. indiferent de site-ul de socializare, si fara sa analizez datele personale trecute de fiecare... Nu ma bag in viata nimanui... Si in fond crezul meu este ca intotdeauna pot invata pe sau de la cineva... De ieri incoace insa am devenit ceva mai precaut...

Nu imi vine mie sa cred in ruptul capului ca cineva poate scrie la capitolul loc de munca "Overseas Intelligence Officer At Russian Foreign Intelligence Agency" dupa care la educatie sa scrie "The Red Banner Intelligence Academy" sau "Competitive Intelligence Director at Russian Intelligence Agency" (FSB)" la care se mai adauga si "The Russian Institute Of Parapsichology"...

Nu imi vine sa cred am scris? Si ce daca nu imi vine sa cred... Mi s-a intamplat acest lucru zilele trecute cand mi s-a cerut acceptul da a intra in contact pe un astfel de site de socializare... Nu cred in intamplare... Cred ca toate lucrurile se intampla cu un motiv... Si daca este asa, cel mai bine este sa iti pui intrebarea "De ce?"...

Deocamdata am gasit doar  trei raspunsuri raspunsuri... Fie ca cele scrise sunt reale si se incerca intimidarea mea transmitand mesajul "stim cine esti",  fie ca este vorba de un test, pentru a-mi vedea recatiile, fie ca este vorba de o injcercare de a ma discredita...

Sa ma ingrijorez sau sa ma bucur? O sa ma intrebati de ce imi pun aceste doua intrebari? Pai, ingrijorarea ar trebui sa vina avand in vedere cele ce le-am scris despre Putin, Kremlin si apucaturile revansarde ce duhnesc a agresivitate si moarte de la o posta... De partea cealalta ar trebui sa ma bucur oare pentru ca umila mea persoana  a stricat ceva planuri?

Ei bine... Nu! Nici una nici alta. Nu sunt genul care sa se ingrijoreze pentru ca de oameni nu imi este teama... Nu ma bucur pentru ca daca am atras atentia in vreun fel aceasta este doar inca o dovada a faptului ca se urzesc planuri necurate si ca sunt monitorizat... Insa privesc aceaste doua intamplari ca pe o provocare... Si pe mine provocarile ma motiveaza... Imi dau putere si inversunarea de a urmari telurile si idealurile pana la capat. Capatul? Este viata mea. Si cine stie? Poate ca intr-un tarziu nici finalul vietii mele nu este capatul idealurilor ce imi calauzesc existenta...

Cate vorbe mari mi-am pus pe buze... Sunt un om normal. Cu pacate... Cu suisuri si coborasuri. Lupt ca sa supravietuiesc intr-o lume care imi place din ce in ce mai putin... De fapt ma bucur de supravietuire cautand liniste si pace in orice fac sau mi se intampla... Asa ca aleg sa ignor semnalele acestea, orice vor fi insemnand ele... Nu am de gand sa imi las sfera mea, protejata de invelis adiabatic, sa fie fisurata de nimeni... Nimeni nu are putere asupra noastra decat daca noi acceptam ca acela este mai puternic decat noi...

In plus, daca dau prea multa atentie la astfel de intamplari imi pierd focusul pentru lucrurile ce sunt cu adevarat importante pentru mine... Am ales totusi sa povestesc toate acestea ca o marturie a faptului... Poate ca undeva, in viitor, cineva va avea tupeul sa spuna ca as fi avut legaturi care contrazic ceea ce spun si cred... Uite ca nu este adevarat. Aleg sa imi tin prietenii aproape iar pe dusmani sa ii tin si mai aproape...

Oricum ar sta lucrurile, o concluzie se impune: am zgandarit pe cine, undeva... Nu pot decat sa ma bucur! Si poate ca acum aceia care imi spuneau ca nu pot face nimic fiindca "nu se face primavara cu o floare" isi vor revizui atitudinea si vor intelege raspunsul meu: poate ca nu se face primavara ca o floare, dar sigur se vesteste sosirea ei!!!


PS: Tocmai am fost sesizat... S-ar putea sa am o clona pe Facebook: CRISTIAN IRINOIU ROMAN... Hilar... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: