site stats

sâmbătă, 5 aprilie 2014

15 MINUTE...

Cati dintre voi au auzit de Etta James? Si de ce o fi preluat Beyonce una din piesele ei?!! Am fost sfatuit de o femeie extrem de frumoasa si inteligenta (letala cu alte cuvinte) sa arunc un ochi la filmul "Cadillac Records"... Uite asa am descoperit o Beyonce care canta de rupe, pe Little Walter cu a lui "My Babe", pe care acum o interpretez si eu, asa am inteles mai bine cine este Muddy Waters, afland ca el si Chuck Berry si-au inceput carierele la acelasi studio din Chicago... 

Si uite tot asa am descoperit-o pe Etta James... Trei piese mai jos si un sfat: filmul "Cadillac Records"... Eu abia l-am descoperit... Nu stiu cum de mi-a scapat... Am sa incep cu piesa mea favorita: "All I Could Do Was Cry"... Etta James! Toate cantecele sunt cantecele lansate de ea... Surpriza sunt interpretarile unor vedete incontestabile... Bonus track? Beyonce in "Cadillac Records" interpretand "All I Could Do Was Cry"...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: