site stats

luni, 1 iulie 2013

MISTERIOSUL HATIS: LOGICA FEMININA

Toti barbatii spun ca nu vor intelege niciodata femeile. Adevarat, cei mai multi nici nu isi bat capul, gandind doar la modul cel mai placut in care pot intrebuinta cat mai multe dintre ele. Si daca ai sa intrebi femeile, cele mai multe iti  vor spune acelasi lucru: femeia nu poate fi inteleasa si pace!

Mi-am dat seama cu uimire , privind retrospectiv la amicele mele de sex feminin ca logica feminina imi este complet de neinteles. Si, cum lucrurile cele mai simple sunt cel mai greu detectat, pentru ca, nu-i asa, din cauza copacilor nu vede baba padurea, am fost teribil de amuzat zilele trecute sa descopar un paradox comportamental ilogic, tipic feminin...

De cand ma stiu, mama mea a tinut mortis sa fiu bine educat. Asta a insemnat si bune maniere (mare greseala intrucat astazi acestea nu te ajuta sa pui mai multe femei in pat ci dimpotriva). Asa se face ca, inca si astazi, desi complet iesit din moda, deschid portiera masinii, intru primul si ies ultimul din restaurant sau nu port niciodata ciorapi albi...

Este placut totusi sa citesti surpriza ce le-o faci domnisoarelor si doamnelor cu un gest aparent neinsemnat. Si  ele nu inceteaza sa ma complimenteze. Din aceste complimente am ajuns sa descopar paradoxul: desi le place sa li se acorde atentie in acest fel si sunt extrem de fericite cand acest lucru se intampla, majoritatea femeilor pe care le cunosc esueaza in bratele unor barbati ce reprezinta exact opusul: misogini, neatenti pana la nesimtire, manipulatori sau mincinosi... Sau toate la un loc...

Nu o sa incerc sa imi explic. Doar am constatat discutand toate acestea cu Claire, frantuzoaica cu care ma intalnesc de aproape un an si jumatate in calitate de amici. Am avut surpriza, dupa ce i-am oferit exemple sa imi ofere si ea exemple din ceeea ce a vazut la colege sau prietene de ale ei... Claire este sagetator ca si mine... Totusi este si ea femeie... S-ar putea sa ma surprinda. Ba inca sa ma si socheze chiar... Vom vedea...

Mi s-a spus adesea in viata ca sunt misogin. Nimic mai gresit. Eu doar spun lucrurilor pe nume fetelor... Nu va spun ce vreau sa auziti, desi stiu cum se face, ba inca pot spune ca am practicat asta cu mult succes pentru a obtine favoruri ce nu le meritam. Si abia de curand, am inceput sa fiu apreciat pentru sinceritate. Adevarat totusi, tonul face muzica... Nu mai spun lucrurile acestea nervos. M-am calmat. Accept situatia ca atare si nu imi risipesc inutil energiiile. Este adevarat: femeia nu poate fi inteleasa. De aceea o si iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: