site stats

joi, 27 iunie 2013

15 MINUTE...

Pentru publicul de aici pregatesc surprize... Nu ca as vrea... Sunt comoditatea intruchipata... Dar trebuie sa schimb repertoriul si, in plus, vreau sa scad media varsta a celor ce vin sa ma asculte... Asa ca am tot incercat sa gasesc variante de a-mi largi repertoriul: Depeche Mode, Green Day, Nirvana, U2... Dar am continuat sa caut si de la clasici piese ce nu le-am interpretata pana acum: "Jumpin' Jack Flash", "Gimme Some Lovin" (in varianta celor de la The Blues Brothers), "Chattahoochee" a lui Alan Jackson... 

Si am ajuns la "Make You Feel My Love"... Toata suflarea tineretului stie de Adele... Insa vorbind cu cei care vin sa ma asculte am aflata ca piesa a fost scrisa de... Bob Dylan! Habar nu aveam si ma intreb: cate lucruri nu stiu oare, daca acolo unde e viata mea - muzica - am atatea lacune?!! Si uite asa am aflat ca are si Garth Brooks o interpretare de succes a piesei in cauza... 

Daca mi-a placut si nu prea Bob Dylan pana acum, am inceput sa imi schimb usor parerea si gustul... La fel cum se intampla de altfel acum si cu Rolling Stones si cu Jimmy Hendrix... Nu ca nu le-as fi recunoscut meritele inainte... Doar ca ma plafonasem cumva si nu intelegeam... Deci "Make You Feel My Love" in cele trei variante: Bob Dylan, Grath Brooks si Adele...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: