site stats

duminică, 16 iunie 2013

PREDICA DE DUMINICA










Rugaciune

In numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant, Amin!
Preasfantule Tata, care esti in ceruri, sfinteasca-se numele Tau!
Tu esti Alfa si Omega, Tu esti Inceputul si Sfarsitul. Din Tine, prin Tine, si pentru Tine sunt toate lucrurile.

Tie iti aduce slava fiecare zi a vietii mele, iar eu nevrednic si pacatos, uit uneori sa iti aduc cinstire asa cum se cuvine: prin purtare, prin gandire, prin realizarile mele.

Iti multumesc Doamne pentru marea Ta bunatate si iti multumesc pentru faptul ca ma ingadui inca asa cum sunt, desi nu merit, si iti multumesc pentru ca ai rascumparat pacatul meu prin sangele sfant al lui Isus Cristos, fiul tau preaiubit, capul Bisericii tale.

Astazi Doamne nu vreau sa iti cer nimic pentru mine. Astazi Doamne gandurile mele se indreapta catre Romania, tara in care m-am nascut, am crescut si am trait in cea mai mare parte a vietii mele...Acolo mi-am lasat parintii, frati, nepoti, rude si prieteni... 

Insa Romania este sub atacul raului astazi Doamne... Raul pluteste deasupra tuturor celor de acasa, fara ca ei sa o stie... Inselatorul a facut un plan pentru distrugerea copiilor Tai! I-a indepartat din ce in ce mai mult de Tine, i-a izolat iar acum multi orbecaiesc in intuneric desi vad, nu liumina ochilor fiindu-le de trebuinta ci lumina ochilor mintii. Da-le Doamne putere si deschide-le Tu portile inimilor lor pentru ca sa se poata elibera de acest jug care apasa tara de aproape saptezeci de ani!

Dusmanii Romaniei Doamne, ii supun atentiei Tale si te rog ca Tu sa faci dreptate, fiecaruia dupa faptele sale.  Cerceteaza-i pe aceia care lucra impotriva neamului romanesc cu putere! Zadarniceste-le planurile. Fa-i de ocara lumii! Arata.ti puterea Ta in toate si fa-i sa tremure la auzul numelui Tau!

Adu Doamne pacea in sufletele romanilor si nu iti intoarce Doamne privirea de la ei, caci multi traiesc vremuri de necunostinta, si nu stiu ce fac! Nu ai spus Tu ca vremurile de necunostinta vor fi iertate? Cerceteaza-i deci pe toti cu putere! Cerceteaza-le inima si rarunchii in felul acela in care numai tu stii sa o faci si da-le jos solzii de pe ochi cum ai facut-o odinioara cu Saul din Tars, apostolul pe care neamurile il cunosc astazi drept Pavel!

Arata.ti Doamne indurarea Ta peste romani si ridica bratul tau impotriva dusmanilor Romaniei! Tu, caruia toate iti sunt cu putinta, ai inviat si mortii! Tu poti zadarnici planurile celor rai! Insufla-le Doamne romanilor curajul de face ceea ce trebuie si sa nu raspunda ademenirilor celor care le vor raul si vor sa ii duca din nou in robie.

Cerceteaza Doamne cu putere Rasaritul, de unde se inalta raul. Zdrobeste Tu capul sarpelui ce isi intinde umbra solzilorsi isi improasca veninul peste lume. Preasfantule Tata eu STIU ca toate acestea stau in puterea Ta. Stiu ca sunt nevrednic si pacatos. Dar te roag toate aceste lucruri in numele Domnului nostru Cristos Isus, cel trimis de tine pentru ispasirea pacatelor noastre. Voia Ta si nu a oamenilor sa se faca in toate!

In numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Duh, amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: