site stats

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

IN ROMANIA!!!

Sunt frant. Desi abia m-am trezit din somn, parca imi vine sa ma pun din nou la loc in pozitia orizontala. Ultimele doua saptamani au fost niste zile extraordinare si absolut iesite din comun... Asa cum ati putut intelege deja, au fost insa si foarte obositoare pentru un monument inchinat - cu delicatete spus - comoditatii, asa precum sunt eu... Asta incercam sa scriu sambata dimineata...



Au fost 10 zile absolut iesite din comun pentru ca nu am mai avut concediu de vreo 15-20 de ani (adevarat ma straduiesc de multa vreme sa imi fac toata viata un concediu). Si dupa ce am vazut insula cu ochii celor ce s-au nascut acolo, descoperind astfel niste lucruri despre care nu stiam ca sunt posbilie sau ca exista in acel mic spatiu aruncat undeva in Atlantic, vineri am decolat cu destinatia Madrid... Sambata dimineata eram la... Timisoara!!!


Sunt in Romania deci... Nu am timp prea mult de scris... Nu stiu cat si pe unde ma voi preumbla... deocamdata pot spune doar atat: Timisoara incepe sa capete culoare. Si ma bucur foarte de aceasta!!! Dar pana sa ajung la Timisoara am reusit sa vizitez Madridul...In fotografie aveti un instantaneu din ceea ce va asteapta in Madrid pe strazi...


Intr-o escala de douasprezece ore (atat aveam intre zboruri) ai spune ca nu prea poti vedea multe... Ei bine eu unul cel putin m-am inselat din acest punct de vedere... Tarat aproape fara voia mea, in calitate de insotitor, am vizitat, in ordine cronologica, o expozitie de imagine ortografica, Muzeul Naval din Madrid, Biserica catolica de langa Muzeul National spaniol, Palatul Regal, si catedrala din fata palatului regal...


Acum sunt in Timisoara. De ceva vreme deja. Am tot incercat sa termin acest articol insa nicicum nu pot sta linistit. Sunt in Timisoara. Romania. Si ceva vreme nu am sa mai scriu nimic. Doar am sa fiu foarte atent la cele ce se intampla in jurul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: