site stats

marți, 15 mai 2012

CONFUZII...

Am impartit
Adesea
Nopti fierbinti
Cu ochi straini
Ce imi pareau
Cunoscuti
Era doar
O iluzie
Optica
Indusa printre
Cearsafurile
Zdrobite
De pasiuni
Ce
Au clocotit
Doar cateva
Ceasuri...

***
Am confundat
Adesea
Piesa de teatru
Unde se pun
In scena
Inchipuitele
Iubiri
Cu adevarul
Si
Cautandu-te
Atat de aprig
Nu te-am gasit
Pana acum...

***
Am confundat
Adesea
Doua trupuri
Ce pret
De o clipa
Au fost unul
Cu fireasca
Dragoste
Uitand ca
Fara suflet
In contopire
Vorbeste
Doar animalul
Care
Nu poate
Iubi
Asa cum
Vreu eu
Sa te iubesc
Pe tine...

***
Am confundat
Adesea
Atatea lucruri
Si totusi
Indraznesc
Sa sper
Ca
Nu ai trecut
Pe langa
Mine
Fara sa
Bag de seama...

***
Te-am confundat
Adesea...
De fapt
Te-am confundat
Mereu
Cu atat de multe
Alte
False iubiri
Incat
Mi-e teama ca
Atunci cand
Vei apare
Voi impietri
De frica
Posibilitatii
Ca tu
Sa nu fii
Tu...

***
Am confundat
Adesea
Atat de multe
Lucruri...
Uite
Iti spun asta
Acum
Inainte de
A te cunoaste
Macar
Sperand ca
Ai sa ma ierti
Fiindca
Nu am fost acolo
Pentru tine
Cand ma cautai
Si aveai nevoie
Sa iti fiu
Alaturi...

***
Am confundat
Adesea...
Si
Pentru ca
Eram
Atat de
Nerabdator
Sa te cunosc
Piedestalul
Pe care
L-am construit
Pentru tine
A sustinut
Vremelnic
Prea multe
Statui
Ce
Nu i se
Potriveau...

***
Am confundat
Adesea
Am savarsit
Greselile
Fiind nebun
Dupa tine
Chiar daca
Nici astazi
Nu iti cunosc
Chipul
Sau
Numele

***
Am confundat
Adesea
Am gresit
Atat de des
Am gresit
Incat ma simt
Umilit
De mine
Insumi

***
Am confundat
Adesea
Iluzia
Cu
Realitatea
Nu pot
Indrepta
Nimic
De unul singur...
Doar
Cu tine
Pot
Sa adun
Toate bucatile
Din ceea ce
Sunt eu
Cu adevarat
Si
Ce am risipit
Pentru
Prea palidele
Iluzii
Care
Niciodata
Nu au fost
Si nu pot fi
Tu

***
Trebuie
Sa ma strang
Sa ma pun la loc
Pentru clipa
Cand vei sosi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: