site stats

joi, 24 februarie 2011

FEMEILE DIN VIATA MEA
















Au fost frumoase.
Toate.
Au fost iubite.
Fie numai si pentru o noapte.
Toate.
Mi-au starnit simturile.
Si m-au impovarat cu dorintele lor.
Toate...
M-au dorit.
Si m-au respins.
Toate...
S-au lasat folosite.
Si m-au folosit.
Toate...
Mi-au fost prieteni buni.
Si inamicul.
Cel mai inversunat.
Toate...

***
Au fost motivatie.
Au fost dezamagire.
Au fost prea mult.
Au fost prea putin.
Au fost visare.
Au fost uitare.
Au fost ras.
Au fost plans.
Au fost durere.
Au fost bucurie.

***
Datorez mult.
Tuturor.
Femeilor.
Din viata mea.
Astazi.
Asa cum sunt.
Eu.
Cu bune.
Si cu rele.
Un sfant.
Un pacatos.
Un OM.
Ca oricare altul.
Sunt in toate.
O parte.
Din ceea ce.
Isi doreau.
Ele.
Sa fiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: