site stats

duminică, 21 octombrie 2012

PREDICA DE DUMINICA












M-am intrebat de multe ori de ce Isus, la cina cea de taina, s-a folosit de paine pentru ca sa exemplifice sacrificiul ce l-a facut pentru noi... Asta pana cand intr-o zi am incercat sa imi inchipui frangerea unei paini la nivel de celule... De cele mai multe ori din cauza copacilor nu vede baba padurea nu-i asa? Am rupt de atatea ori painea in bucati cu mana incat nici nu am realizat cat de dureroasa ar fi o astfel de frangere aplicata trupului omenesc... 

Imi pot doar inchipui durerea si nici acea inchipuire probabil ca nu imi da imaginea completa a suferintelor pe care Cristos le-a indurat pentru ca oricine sa se poata naste din nou, si asta nu in mod trupesc ci la nivel spiritual... De aceea spun mereu ceea ce se afirma atat de des in scrierile biblice: aceia care nu l-au cunoscut pe Cristos sunt morti desi traiesc, pentru ca traiesc in intuneric. Nu trebuie sa ne fie teama de moarte ci de faptul ca aceasta poate dura o vesnicie!

MARCU 14

21. Fiul omului, negresit, Se duce dupa cum este scris despre El. Dar vai de omul acela prin care este vandut Fiul omului! Mai bine ar fi fost pentru el sa nu se fi nascut."
22. Pe cand mancau, Isus a luat o paine; si, dupa ce a binecuvantat, a frant-o si le-a dat, zicand: "Luati, mancati, acesta este trupul Meu."
23. Apoi a luat un pahar si, dupa ce a multumit lui Dumnezeu, li l-a dat, si au baut toti din el.
24. Si le-a zis: "Acesta este sangele Meu, sangele legamantului celui nou, care se varsa pentru multi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: