site stats

sâmbătă, 13 aprilie 2013

15 MINUTE...

Am o amica foarte buna care stie mult mai multe despre muzica decat voi sti eu vreodata... Claire este o frantuzoaica care ma uimeste mereu cu cate ceva, cum ar fi cititul vocal al unei partituri muzicale clasice la prima vedere... A studiat timp de 13 ani vioara si canto asa ca atunci cand vine vorba de muzica clasica ea este indrumatorul meu ca sa zic asa... 

De curand, mi-a dat spre ascultare un disc, spunandu-mi ca pe acest disc se afla cea mai greu de interpretat piesa la vioara. Si o cred, desi eu credeam ca Paganini a fost cel mai cel... Se pare ca Mendelssohn detine recordul la dificultate cu al lui concert pentru vioara opus 64, din care va pun o prima parte... Acum trebuie sa invat ce inseamna "opus"... Mai pun si concertul de vioara opus 61 al lui Beethoven... Asa, pentru culoare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: