site stats

sâmbătă, 22 august 2015

ME WITHOUT YOU / EU FARA TINE (fragment by/de Adrian Paunescu)

Me Without You

And suddenly I understood that without you
Neither I in all my mind I'm not,
To run from here and then come back I want,
'Cause I can't find my place on Earth.

So you've gone swiftly in the bloodstream,
So much you live in my own self,
That even if I'd get a scratch I'd cry,
Fearing that in the drops I would be losing you somehow.

.......................................................................

And suddenly I understood that without you,
I myself can't die and rise again,
Although I was born, as you know well,
To defend you, even against yourself...


Eu fara tine

Si brusc am inteles ca fara tine
Nici eu in toate mintile nu sunt,
Sa fug si sa ma-ntorc aici imi vine,
Sa nu-mi mai aflu locul pe pamant.

Atat de grabnic mi-ai intrat in sange,
Atat de mult traiesti in sinea mea,
Incat si zgariindu-ma as plange,
Temandu-ma ca-n stropi te pierd cumva.

.................................................................

Si brusc am inteles ca fara tine,
Eu insumi mor si nu pot invia,
Desi am fost nascut, cum stii prea bine,
Ca sa te apar si-mpotriva ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: