site stats

luni, 4 aprilie 2011

O DATA PE LUNA















Am sa incep sa monitorizez serios ziarele de Tenerife... Prea mi se pare ca, o data pe luna, romanii sunt luati asa, in mod gratuit in balon, si pusi la zid in fata publicului... Desigur nu numai romanii fac lucruri reprobabile in lumea aceasta... Le fac si altii... Infractionalitatea nu este o problema care sa aibe legatura doar cu Romania... Altfel Marea Britanie sau Statele Unite nu ar avea nevoie de politie... Politia spaniola are o duritate pe masura...

Datorita acestui fapt, articolul din foto are o problema... Vorbeste despre romani, insinuand ca ei ar fi cauza principala pentru care turistii ar putea sa nu mai vina pe insula... Si asta, de departe, este o exagerare... Si nu este una nevinovata, ci imi pare ca este una voita...

Am cunostinta despre multi romani care se afla aici... Nu stiu nici unul care sa nu aibe un loc de munca... Insa am vazut, chiar ieri spre exemplu, cine nu are treaba cu munca... Aceeasi problema peste tot: tiganii spun ca sunt ... romani!!! Uite asa spre exemplu, ieri in El Medano, paradisul surferilor, am reperat trei sau patru care cantau la acordeon, si aveau in fata o cutie de carton...

Brusc m-au napadit furiile... Aveam senzatia ca s-au inmultit... Ii vezi cersind pe la magazine, Ii vezi dand din acordeoane... Ba inca mai mult, spre seara, la coltul comunitatii in care locuiesc, unul, mai tinerel asa, s-a tolanit linistit pe gazonul ingrijit de un om special platit pentru asta, spre odihnirea trupului...

Banuiam doar ca este din Romania, cunoscand atitudinea tiganilor ce isi fac veacul pe la noi prin tara... Asa ca l-am interpelat intai in spaniola si l-am intrebat de unde este... "Romania..." zice el... Confirmare deci! L-am trimis la plimbare. Direct si fara menajamente. Inca a avut tupeul sa ma intrebe daca sunt roman... I-am raspuns ca da cu cea mai glaciala, plata si seaca intonatie posibila. A plecat in viteza...

Paranoic cum sunt, ieri am avut senzatia ca sunt monitorizat de satra mutata prin zona... Stiu ca exista o doza de risc in ceea ce scriu, mai ales cand intre PSD si tiganime, legatura este clara si indisolubila... Stiu si ca multi dintre cei ce citesc blogul o fac cu scopul de a-mi gasi slabiciunile... Nu imi pasa. Absolut deloc. Sunt roman si chiar daca celor din Romania le spun ce si cum se intampla, le arat punctele slabe si cam ce cred eu ca ar fi de facut, am toleranta zero cand este vorba de tigani.

Cand este vorba despre tiganime, daca taci esti luat de prost, daca vorbesti esti un bastard rasist... Prefer sa fiu numit "bastard rasist" decat sa tac. Fostul premier australian a spus lucrurilor pe nume asa cum eu nu as putea sa o fac, iar eu il parafrazez: nu noi trebuie sa le toleram tiganilor comportamentul ci ei trebuiesc sa se ridice la standarde si sa adopte sistemul de valori al romanilor. Altfel? Au dreptul sa isi caute de treaba in orice colt al lumii... Cat mai departe...

Am decis ca de fiecare data cand mai vad pe unul cersind sau cantand la acordeon pe strada, lucru ilegal de fapt, am sa sun la politie. In fond si la urma urmei civilizatia are o stransa legatura cu legea, respesctare si impunerea ei... Si daca traiesc aici si nu in Romania, trebuie sa ma adaptez sau sa plec... Aleg sa ma adaptez deci... Oricum nu tradez un roman, ci oblig un tigan. Sa respecte legea. Asta inseamna un pic de educatie. Ii fac un bine bipedului.

Toata dizertatia asta am tinut-o in urma aparitiei unui articol intr-un ziar scris in limba engleza... Patru indivizi, hoti de buzunare, au fost "saltati" de politia spaniola, chiar in zona in care locuiesc... Sunt din Bucuresti din cate se pare... Dar parca as paria, desi este in contra princiiplor mele, ca nu este vorba despre romani...

Pana una alta remarc doar faptul ca, o data pe luna, ziarele scriu despre romani ca despre o plaga... Si asta intr-un mod cu totul si cu totul nemeritat... Am senzatia, asa cum spunea si M. ca unora le convine situatia, ca sa poata da vina pe nerealizarile politico-economice... Mai am si alte senzatii dar parac nici eu nu le pot crede, si le alung... Voi scrie si despre asta... Raman la senzatia mea principala: cred ca Romania si romanii sunt in pericol, si nu stiu daca mai au timp sa faca ceva. Si chiar daca ar avea, tare imi e teama ca nu o vor face...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: