site stats

joi, 21 aprilie 2011

VINEREA NEAGRA











Maine este vinerea neagra. Stateam si reflectam asupra faptului ca anul acesta am stat prea putin in rugaciune. Stateam si reflectam asupra faptului ca cei care l-au trimis pe Isus, Hristosul, la moarte au vazut cu ochii lor si nu au crezut... Au ales sa ucida pe acela care i-a iubit mai mult decat se iubeau ei insisi...

Cum ai putea atunci sa ii faci pe oamenii moderni, care cred doar ceea ce vad si aud, cred doar fotografii si au ajuns sa creada pana si ca sfarsitul lumii va veni in 2012, doar pentru ca asa au spus unii pe Internet? De planeta aceea care se indreapta catre Pamant nu se aude nimic acum... In schimb acum se vorbeste despre o schimbare la nivel de constiinta...

Am sa fac si eu ca si prietena mea X. si am sa spun: ahaaaaa! Deci au ajuns unii la concluzia ca este nevoie de o schimbare la nivel de constiinta... Adica o ridicare a stachetei spun ei... Au ajuns toti la concluzia ca exista o putere universala... Pai umanitatea stia mai demult despre acest lucru... L-a numit Dumnezeu. Dar cei care L-au negat, ar vrea acum sa ii dea un alt nume si, mi se pare foarte tare ca de fapt ei, in ignoranta lor, sunt de celalalta parte a baricadei. Caci exista si partea intunecata a Fortei nu-i asa?

Ciudat, cum oameni ce se dau savanti sunt atat de ignoranti... Pana la urma tot ceea ce fac, fac din dorinta de a capata recunoastere, speculand lucruri din ce in ce mai ridicole... Au ajuns sa faca profetii, desi stiu si ei cu siguranta ca sunt profeti mincinosi...

Eu cred cu tarie si stiu cu siguranta ca Isus Hristos a murit pe cruce opentru pacatele omenirii, deci si pentru ale mele. Sunt nevrednic si pacatos atunci cand acesta este termenul de comparatie. Nevrednic si pacatos esti si tu cititorule in raport cu creatorul. Nu noi insine ne masuram vrednicia si puritatea, nu ai aflat?

Avem o lege. Ca un manual de utilizare a trupului ce ni s-a dat si in care s-a pus o parte a Duhului Sau. Avem liber arbitru ce e drept. Numai ca cei mai multi il folosesc pentru placerea personala si efemera a instinctelor carnii ce va fi mancata de viermi... Pierdere inutila de timp si de sedere pe Pamant...

Isus Hristos, nu este un personaj de basm. Nu este o inventie. El a existat. Si eu, ca si altii, sunt o dovada a acestui fapt. Trecerea mea de la ateism la credinta. Eu cred ca Isus a murit pentru pacatul meu, pe cruce, la Golgota. Cred cu tarie ca Isus a fost Fiul lui Dumnezeu. Si cred toate aceste lucruri pentru ca iata, a lasat peste veacuri pana la intoarcerea Sa, cuvintele ce au sapat adanc in memoria umanitatii, si nu pot fi ocolite, chiar daca unii ar vrea sa inlocuiasca semnificatia zilei de Paste cu Iepurasul ce aduce oua si a Craciunului cu Santa Claus...

Noi oamenii, l-am pus pe Isus pe cruce. Noi l-am condamnat la moarte. Iar El ne-a iertat. Pentru ca nu stiam ce facem. Nici acum, asa cum nici atunci nu stiam... Ma rog pentru sanatate inainte de toate. ma rog pentru intelepciune, si ma rog pentru iertare. Gresesc zilnic. la fel si tu. Stii asta de fiecare data cand gresesti. Ca iti mangai constiinta cu diverse scuze iarasi o stii... M-am cutremurat cand mi-a spus ieri cineva: "Ce poti face de Paste? Mananci dulciuri si te imbeti!"...

M-am cutremurat. El nu a aflat inca: Isus a murit si pentru pacatele lui. Nu i-am spus nimic. Si acesta este un pacat. Am tacut din gura. Ca sa nu cumva sa il supar pe OM. Pe om... Dar ce este omul in fata lui Dumnezeu? Asa ca am sa rectific greseala... Am sa ii spun. Asa cum va spun si voua...

Maine este vinerea neagra... Si este momentul sa ne rusinam, noi, oamenii, pentru ca am dat la moarte, pe acela care ne-a iubit mai mult... Desigur, pe unii i va durea in cot de toate acestea, pentru ca au senzatia ca stiu ei mai bine... Sa reflectati la aceasta, si la cat de mici suntem in nemarginirea Universului creat de Dumnezeu, si cat de neimportanti am fi daca El nu ne-ar acorda importanta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: