site stats

sâmbătă, 18 iunie 2011

PUTEREA NEROZIEI (reluare)















Nu imi pasa ce cred multele si bietele oi ce alcatuiesc masa de manevra... Nu imi pasa ce crede X sau Y despre mine... Nu imi pasa daca scade traficul pe acest blog pe motiv ca nu sunt de acord cu majoritatea... Importanta este logica lucrurilor... Important este sa faci adunarile si scaderile in mod corect... Adica important este sa stii sa cuantifici si sa stii sa analizezi corect rezultatele care ti se ofera matematic...

Trebuiesc cuantificate nu numai cifrele ci si conjuncturile, situatiile de la anumite momente cat si multe alte variabile... Nu este un lucru simplu sa fii economist... Altfel am fi toti... Si economia nu se face aritmetic ci prin matematici superioare fratilor... Sa nu mai creada oricine ca poate orice... Nu suntem multilaterali dezvoltati... Este o utopie...

Ne prosteste faptul ca stim putine lucruri despre multe chestii si avem senzatia ca suntem atotcunoscatori, cand de fapt suntem ignorantii desavarsiti si nu am rezista discutiei cu un om care si-a aprofundat studiile intr-un anumit domeniu... Cu alte cuvinte, oricine isi da cu parerea intr-un domeniu fara sa aibe patalamaua la mana sau fara sa fi studiat indelungat domeniul respectiv este un diletant superficial si plin de sine...

Orgoliul romanesc nu are margini... Toti stiu economie si toti cunosc politica... Se si vede de altfel dupa cum merg treburile in Romania... Foarte tare! Tupeul si prostia mana in mana fac ravagii peste tara asta... Nu ne mai lecuim... Nu ne mai lecuim... Nu ne mai lecuim si mie imi vine sa urlu de neputinta... Caci sunt neputincios in fata puterii neroziei... Fara o arma mare si cartuse multe oricine ar fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: