site stats

joi, 8 septembrie 2011

SILA



















Astazi
Imi este sila
De ceea ce
Inseamna
Umanitate
Caci
Nu am intalnit
Pana acum
In atatia
Ani de viata
Oameni care
Sa doreasca
Binele
Celorlalti
In mod
Altruist

***
Astazi
Imi este sila
De promisiunile
Ce le face
Nerusinarea
Care
Stiind
Ca nu le va implini
Niciodata.
Te amageste
De dragul
Torturii
Alimentand
Cu sadism
Sperante...

***
Astazi
Imi este sila
De mine
Pentru ca
M-am lasat
Iritat
Fie chiar si
Pentru
Atat de putin
Timp
De bipezi
Cu pretentii
De om

***
Astazi
Imi este sila
De silnicie
De egoism
De lupta
Pentru a avea
Cat mai mult
Si calcatul
In picioare
A oricui
Pentru absolut
Orice...

***
Vai tie
Specie evoluata
Evoluata nebun
Ti-ai grefat
Stomac
In loc de creier
Si masini
De numarat bani
In loc de maini.
Ai ajuns
In asemenea hal
Incat
Nu mai recunosti
Nici carne
Din carnea ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: