site stats

duminică, 25 octombrie 2009

OZN-uri si extraterestrii...

Credeam in OZN-uri si extraterestrii... Nu m-am nascut ateu. Am fost educat sa fiu. Timp de 20 de ani... Dar sunt curios din fire... Mereu am fost...

Credeam in OZN-uri si extraterestrii... De aceea intr-o zi am luat Biblia si am inceput sa o studiez. Nu sa o citesc. Sa o studiez. Cu atentie.

Credeam in OZN-uri si extraterestrii... Acum cred ca exista Dumnezeu. Si tot nu fac ceea ce imi cere sa fac... Desi stiu cum ar trebui sa fiu si ce ar trebui sa fac pentru asta... Lupta asta se da zi de zi si secunda de secunda... Interminabil.

Credeam in OZN-uri si extraterestrii... Mi-a ramas tentatia de a crede ca sunt intelept si ca pot face orice imi planific. Nu este stupid sa te crezi mai intelept si mai puternic decat Cel Atotputernic?

Credeam in OZN-uri si extraterestrii... Dumnezeu rade de planurile fiecaruia dintre noi in parte. Nu pentru ca nu ne iubeste ci pentru ca nu orice ne dorim ne este de folos. A nu se intelege ca acela care are de toate este binecuvantat... Poate fi o inselatoare aparenta....

Credeam in OZN-uri si extraterestrii... Acum asculta-ma prietene: cine a spus vreodata ca Dumnezeu e terestru?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: