site stats

vineri, 7 septembrie 2012

FARA PARDON!

Oricine mai poate sustine azi USL sau vreunul dintre partidele ce compun USL fie este impardonabil fie are un IQ la limta normalitatii. Insa aceia care au facut parte din USL, fie ei si penelisti, sunt absolutamente impardonabili. Pentru ca oricine a avut stomacul sa stea in asociere cu PSD si PC-ul voiculescian este clar un individ infestat cu virusi anti-romanesti.

De aceea oricine primeste oameni ce au fost in USL intr-o noua formula politica isi scrie de fapt testamentul politic. Romanii nu mai vor sa auda de USL; PSD, PNL, PC si vechea sleahta politica ce duhneste a mizerie de la o posta. Am inca incredere in fostul premier Mihai Razvan Ungureanu, insa va spun tuturor acum, clar si raspicat: Nu voi sustine nici o formatiune politica si nici o persoana care se aliaza cu fosti USL, si mai ales cu cei din PSD!

Cand, in 2009, Antonescu s-a aliat cu PSD, nici macar nu am clipit cand am intors foia impotriva PNL dupa ce am fost membru simpatizant inca din 1990. Nu fac concesii nici unui biped care a stat alaturi de aceia care au nenorocit sistematizat si planificat Romania din 1989 incoace. Oricine poate sta langa un USL-ist sau un PSD-ist este in cartea mea suspect.

Fie el chiar si Mihai Razvan Ungureanu, care inca mai are increderea mea, pentru ca tabara USL icneste din greu starneste neincredere cand accepta alaturi de el fosti membri PSD, pentru ca toti acestia sunt indivizi cu stomacuri de tabla ce nu cunosc stiu sa reactioneze decat in virtutea instinctelor primare. Dar, cand ceva nu le convine celor din USL si sutinatorilor lor, este de bine pentru Romania. De aceea inca nu sar ca ars inca. Doar trag un semnal de alarma si sunt foarte, dar foarte atent, la tot ce se intampla. Nu ma voi mai lasa inselat! Romanii TREBUIE si MERITA sa inceapa sa o duca si bine! Ne-am saturat de neo-feudalismul propagat de satra lui Iliescu! Si oamenii lui nu mai au ce cauta printre noi ca sa ne conduca. Trebuie sa stea la coada!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eu cred ca: